حمله کیهان به روزنامه های سازندگی، اعتماد و هم‌میهن/ از پیروزی تیم ملی خوشحال نشدید

کیهان با اشاره به پیروزی ایران در برابر تیم ولز نوشت:این پیروزی هرچقدر کام ملت را شیرین کرد، به کام دشمنان قسم خورده مردم ما تلخ بود؛ عصبانیت‌های این افراد بعد از پیروزی بر همگان آشکار شد و چهره ضدایرانی آنها را بیش از پیش عیان و رسوا کرد.

شادی عجیب نیروهای لباس شخصی و یگان ویژه بعد از پیروزی تیم ملی

برخی از این مزدوران و وطن‌فروشان داخلی و خارجی که از ناکامی تیم ایران در بازی قبل سر از پا نمی‌شناختند و گزارش لحظه به لحظه می‌رفتند، پس از این بازی خوب و پیروزی شیرین به شدت عصبانی شده و شادی ملت ایران برای آنها به عزا و ماتم تبدیل شد.

به عنوان مثال مجری شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال پس از بازی با پیراهن سیاه به استودیوی پخش آمد و از تک‌تک کلماتش عصبانیت و نفرت از خوشحالی ایرانیان پدیدار بود.

کانال تلگرامی این رسانه تروریستی اوضاع به مراتب بدتری داشت؛ عمق دشمنی این افراد از ناراحتی بابت همخوانی سرود ملی توسط بازیکنان تا سانسور خوشحالی تماشاگران و اعضای تیم پس از گل‌های روزبه چشمی و رامین رضائیان به وضوع قابل مشاهده بود. این رسانه همچنین با انتشار ویدیویی تخریبی و ناتوانی در برابر حجم خوشحالی مردم در فضای مجازی، نوشت: «مرگ بر تیم ملی بی‌غیرت!!»
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی
نکته قابل تامل اینکه برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب از جمله سازندگی، اعتماد، هم‌میهن و نیز ترجیح دادند از این پیروزی و شادی ملت ایران خوشحال نباشند و با تیترها و تصاویر معنادار و کنایه‌آمیز ناراحتی خود از نقش‌برآب شدن توطئه و فتنه آشوب‌های اخیر را نشان دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.