سردار نقدی: صهیونیست‌ها از نسل دهه هشتادی واهمه دارند/ افرادی که فریب خوردند توبه کنند و به دامن ملت برگردند

سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی پبشگامان رهایی استان مازندرا ن ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند سربازان من در گهواره هستند، گفت: سربازان امام همان جوانان دهه ۴۰ بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و پس از آن در دوران دفاع مقدس همراه با نسل دهه ۵۰ رژیم بعثی را از کشور بیرون رانند.

یک ادعای جنجالی درباره علی شمخانی/ گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نسل دهه ۶۰ کشور عقب مانده ایران اسلامی را در زمینه صنعتی، کشاورزی، علمی، فناوری به اوج و پیشرفت رساندند، افزود: امروزه ایران اسلامی تولید کننده ۹۰ درصد منابع غذایی در کشور و صادرکننده دانش فناوری و مهندسی است.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به اینکه نسل دهه هفتاد شهدای مدافع حرمی بودند که توطئه داعشی‌ها را خنثی کردند، افزود: صهیونیست‌ها بشدت از نسل دهه هشتادی واهمه دارند و می‌دانند که قرار است دهه هشتادی‌ها چه بلایی سر آنان بیاورند چرا که دهه هشتادی‌ها تمام کننده راه نیمه تمام حاج قاسم و شهید تهرانی مقدم هستند.

جانشین فرمانده سپاه قم: مواظب باشیم در دام نیفتیم/ رئیس «پژاک» که شعار «زن، زندگی، آزادی» سر می‌دهد به دخترش تجاوز کرد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حامیان اغتشاشگران همان کسانی هستند که در منطقه آدم کشی می‌کنند، اما یک عده فریب خورده که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتند، می‌توانند توبه کنند و به دامن ملت برگردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.