آمریکا و غرب به صراحت اعلام کردند در تجزیه ایران ناکام ماندند

شهردار تهران با بیان اینکه آمریکا و غرب به دنبال تجزیه این بودند، گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده که در فتنه اخیر ایران شکست خورده است.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در اجتماع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران گفت:  ۴۳سال آیینه تمام‌نمایی فرا روی ماست که در آن هرکجا نظام سلطه به رهبری آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته شکست خورده است.

وی در بخش دیگری ادامه داد: سهم و نقش ملت ایران و انقلاب اسلامی در بازطراحی جدید منطقه و جهان بسیار مهم است.

زاکانی گفت: شرایط جمهوری اسلامی، دشمن در نقطه ای قرار داده که با همه وجود خودش به میدان بیاید.

شهردار تهران با اشاره به فشار و تهدیدهای دشمنان، تصریح کرد: فشار و تهدید و هجمه این قریب بیش از دو ماه در هیچ یک از ادوار ۴۳ گذشته سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا و غرب به دنبال تجزیه این بودند، افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده که در فتنه اخیر ایران شکست خورده است.

زاکانی ادامه داد: دشمنان تجزیه سیستان و بلوچستان و خوزستان را هدف گذاری کرده بودند ولی به صراحت اعلام کردند که ناکام ماندند.

شهردار تهران افزود: شرایطی که در متن جامعه، دانشگاه و مدارس اتفاق افتاد، دردناک بود ولی تب بود که باید به عنوان فرصت به فهم عارضه اصلی جامعه برسیم.

وی گفت: اگر قرار باشد اتفاقی برای انقلاب اسلامی بیفتد در داخل کشور خواهد افتاد برای همین دشمنان تمام توان خود را در داخل گذاشتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.