دفاتر توییتر به روی کارکنانش بسته شد

پایگاه خبری بی بی سی گزارش داد، توئیتر در پیامی به کارکنان خود اعلام کرده است که درهای این شرکت بسته شده و این دستور از همین لحظه اجرایی خواهد شد. 

بی بی سی میگوید، در پیامی که ما نیز آن را مشاهده کردیم این به کارکنان شرکت گفته شده اداره تا روز دوشنبه ۲۱ نوامبر باز نخواهد بود. هیچ دلیلی برای این اقدام اعلام نشده است اما برخی میگویند که ایلان ماسک ظاهرا نگران اخلال و خرابکاری عامدانه از سوی کارکنان ناراضی است.

این اطلاعیه درحالی صادر شده است که گزارشهایی از ترک کار توسط شمار زیادی از کارکنان توئیتر در واکنش به افزایش ساعات کاری و فشردگی کار منتشر شده بود.

در پیام توئیتر خطاب به کارکنانش آمده است؛ لطفا با قوانین و سیاستهای شرکت همکاری کنید و از بحث اطلاعات محرمانه شرکت در شبکه های اجتماعی یا هر رسانه دیگری خودداری کنید.

به دنبال خرید شرکت توئیتر توسط ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی بسیاری از کارکنان این شرکت از سمت خود استعفا کرده یا اخراج شده یا در حال ترک پست خود هستند.

یکی از کارکنان سابق توئیتر که نخواسته نامش فاش شود به بی بی سی گفته، احتمالا بعد از اطلاعیه امروز بسیاری از کارکنان توئیتر را ترک کنند و کمتر از ۲۰۰۰ باقی بمانند.

ماسک که مالکیت خود را بر توییتر یک ماه پیش نهایی کرد، از کارکنان شرکت خواسته متعهد شوند که در چارچوب قوانین جدید شرکت توییتر، آماده کار در ساعت‌های طولانی و با سرعت بالا باشند یا اخراج شوند.

ماسک تا پنج شنبه به کارکنان شرکت مهلت داده بود که قراردادهای جدید را امضا کنند در غیر این صورت با دریافت سه ماه حقوق به عنوان غرامت از شرکت اخراج خواهند شد. 

توئیتر دفاتر خود را به روی کارکنانش بست!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.