اقدام جالب یک مامور پلیس در مواجهه با چک‌های میلیاردی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأمور وظیفه‌شناس این پلیس یک کیف حاوی چند چک به مبلغ ۵ میلیارد ریال، تعداد زیادی کارت عابربانک به همراه رمز عبور و مدارک هویتی را به صاحبش بازگرداند.

اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ستوانیکم مظاهر خوانساری مأمور وظیفه‌شناس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان هنگامی که برای تدریس به یکی از آموزشگاه‌های رانندگی شهر اصفهان مراجعه می‌کرد در بین راه متوجه کیف دستی بر روی زمین می‌شود که در آن باز بوده و چند عابر بانک و مدارک آن نیز از آن خارج شده بود.

وی افزود: مأمور پلیس راه پس از آن که نتوانسته بود صاحب کیف را در آن محل پیدا کند، کیف مربوطه را به بازرسی پلیس راه استان تحویل داده و سرانجام با پیگیری‌های به عمل آمده صاحب این کیف مورد شناسایی قرار گرفت.

زارع با بیان اینکه کیف پیدا شده حاوی چند چک به مبلغ ۵ میلیارد ریال، تعداد زیادی کارت عابربانک به همراه رمز عبور و همچنین تعداد زیادی مدارک هویتی بود، گفت: صاحب کیف که پس از اطلاع از پیدا شدن آن بسیار شادمان شده بود با مراجعه به ستاد پلیس راه استان اصفهان کیف خود را از دست مأمور وظیفه‌شناس این پلیس دریافت کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قدردانی از اقدام خداپسندانه این مأمور خاطرنشان کرد: مأموران مؤمن، متعهد و پایبند به ارزش‌های الهی و انسانی سرمایه‌های گران‌بهای پلیس در تراز انقلاب اسلامی هستند و پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به وجود چنین مأمورانی در بدنه این مجموعه افتخار می‌کند.

مأمور پلیس راه اصفهان کیف حاوی چک‌های میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.