محور چالوس یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده‌های میانک، انارک و سیاه‌بیشه نیمه سنگین است. وضعیت مشابه در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های بایجان و آب اسک نیز دیده‌ می‌شود.

وی با اشاره به یکطرفه‌شدن محور چالوس گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس از میدان امیرکبیر تا مرزن‌آباد از ساعت ۱۴ ممنوع بوده و در ادامه با تخلیه بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال این محور از حوالی ساعت پنج در مسیر شمال به جنوب یکطرفه خواهد شد. وضعیت تردد در محور هراز نیز مناسب بوده و برنامه‌ای برای یکطرفه‌کردن آن نداریم.

شیرانی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت:  بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان گزارش شده است. لذا از رانندگان درخواست می‌کنیم تا با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

شیرانی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت:‌ محور ریگان - ایرانشهر و نیز محورهای لاسم - ارجمند و زرآباد - چاهان مسدود هستند و در زمان انسداد این محورها تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.