نامه وزیر احمدی‌نژاد به وزیر کشور رئیسی

منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران، اظهار داشت: در خانه احزاب ما این چارچوب را قبول داریم که اغتشاش ، بحران‌آفرینی در کشور و فتنه و اتصال با دشمن مرز جدا با انتقاد و اعتراض دارد.

سرعت پیشرفت دولت آنقدر زیاد است که مردم نمی بینند!

وی با اشاره به مکاتبه خود با وزیر کشور در روزهای اخیر افزود: من در نامه خود به وزیر کشور اشاره کردم که خانه احزاب ایران برای خود دو رسالت قائل است که نخستین آن  همراهی با مردم در تبعیت از رهبری برای تحقق آرمان‌های انقلاب. ما در کنار مردم هستیم برای اینکه به حکمرانی و حکمرانان کمک کنیم.

متکی با تأکید بر اینکه رسالت دوم خانه احزاب رصد مسائل کشورداری است خاطرنشان کرد: در کشورداری ما نقدها و اعتراضاتی وجود دارد و گاهی برخی افراد که ناراحت می‌شوند اعتراض‌هایی دارند و باید مرز بین انتقادها و اغتشاشات جدا شده و بین این دو تمایز قائل شد.

وی با بیان اینکه خانه احزاب ایران با چنین نگاهی با وزارت کشور در تماس است تأکید کرد: اگر امکانات و ظرفیت‌های گفت‌وگویی فراهم شود و دولت آقای رئیسی این زمینه‌ها را بر اساس قول ایشان، فراهم کند؛ فصل نوینی در انقلاب اسلامی در راستای تعامل دولت و حاکمیت با مردم  ایجاد می‌شود.

رئیس خانه احزاب ایران در پاسخ به پرسشی درباره نحوه تعامل و رویکرد این تشکل با دولت سیزدهم عنوان کرد: خانه احزاب یک مجموعه متشکل از سه مجموعه سیاسی شامل جریان "اصولگرایان"، "اصلاح‌طلبان" و "اعتدال‌گرایان و یا مستقلان" است و نمی‌توان گفت که این احزاب در مسائل مختلف یک نوع تعامل مواجهه و برخورد داشته باشند.

متکی تصریح کرد: تعامل کلی ما در خانه احزاب این است که با دولت در حوزه‌های خدمتگزاری همراهی کرده و در موارد نقد و انتقاد، دولت را نقد می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.