دشمن با ابزار رسانه به دنبال ایجاد فتنه‌های جدید در ایران است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دروغ‌پراکنی رسانه‌های معاند در فتنه اخیر کشور گفت: دشمن در سال‌های اخیر فتنه‌های بسیار زیادی را در دستور کار قرار داده است و اکنون می‌خواهد با تبلیغات رسانه‌ای فتنه‌های جدید در کشور ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی -رییس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح- در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت که شامگاه پنج‌شنبه (۱۲ آبان‌ماه) در امامزاده روح‌الله الحسنی واقع در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال سلب امنیت از مردم ایران است، اظهار کرد: بر همین اساس دشمن در سال‌های اخیر فتنه‌های بسیار زیادی را در دستور کار قرار داده است و اکنون می‌خواهد با تبلیغات رسانه‌ای فتنه‌های جدید در کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: در کشورهای دیگر اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید صدها کشته داشته باشد اما بازتابی از سوی رسانه‌ها صورت ‌نمی‌گیرد اما در جریان فوت مرحوم مهسا امینی تمام رسانه‌های معاند به این موضوع پرداختند و حتی دروغ‌پراکنی را نیز چاشنی کار خود قرار دادند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: دشمن در تلاش است از طریق رسانه‌ها اقتدار کشور ما را خدشه‌دار کند اما باید بداند که برای این انقلاب خون‌های زیادی داده شده و همان خون‌ها این انقلاب را بیمه می‌کنند. 

وی اظهار کرد: ملت ایران همواره پیروز بوده و در این فتنه نیز پاسخ محکمی به دشمنان می‌دهد.

این مراسم همزمان با هفتمین شب شهادت شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) در تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با شعار «عزت، اقتدار، امنیت» برگزار شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.