خطر از بیخ گوش بیرانوند گذشت!

علیرضا بیرانوند یکی از آماده ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است. بیرانوند که فصل درخشانی را در پرسپولیس سپری کرده، برای حضور در جام جهانی بمب انگیزه است و خیلی امیدوار است تا با حضور در این رقابت ها به اولین گلر ایرانی تبدیل شود که می تواند در ۲ جام جهانی بازی کند. اتفاقی که برای گلرهای مطرح تاریخ فوتبال ایران هم تا به حال نیفتاده و علیرضا اولین گلری خواهد شد که بازی در ۲ جام جهانی را تجربه می کند.

کی روش هم حساب ویژه ای روی آمادگی و البته تجربه بیرانوند حساب باز کرده و می داند او چه مهره مهمی برای تیمش به حساب می آید. در تمرین صبح تیم ملی در یک صحنه پای یکی از بازیکنان جوانی که در اردو حضور دارد، به سر بیرانوند برخورد کرد و این ضربه نسبتا شدید باعث شد تا علیرضا تمرین را نیمه کاره رها کند. اتفاقی که به شدت کیروش و خود علیرضا را نگران کرده بود و سرمربی پرتغالی اصلا دوست ندارد یکی دیگر از ستاره های تیمش را در آستانه شروع جام جهانی از دست بدهد.

بیرانوند بعد از مشورت با پزشک تیم ملی راهی اتاقش شد تا استراحت بکند. در همین رابطه با علیرضا تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیتش باخبر شویم. بیرانوند در رابطه با مصدومیتش گفت: ضربه شدیدی به سرم وارد شد و اولش خیلی درد داشتم. الان کمی بهترم ولی هنوز درد دارم. قرار است بعد از گذشت چند ساعت، اگر کادرپزشکی تیم ملی صلاح دانست، عکس بگیرم تا ببینم وضعیتم به چه شکلی است.

فکر نمی کنم مشکلم جدی باشد و با استراحت خوب می شوم. آنطور که مشخص است مصدومیت بیرانوند به زودی برطرف خواهد شد و گلر اصلی تیم ملی به جام جهانی خواهد رسید. با این حال ضربه ای که به سر بیرانوند زده شد، شدید بود و خوشبختانه خطر از بیخ گوش علیرضا گذشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.