سردار نقدی: فضا آماده است که منطقه را از شر رژیم صهیونیستی نجات دهیم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در استان کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد..

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه این حضور اظهار کرد: امروز ملت ما بیشتر از گذشته قدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را می دانند چرا که مردم با چشم خودشان دیدند که چه افراد شقی می تواند با آن عمق شقاوت پیرزنها و طفل را در آغوش مادرش به شهادت برساند.

نقدی با بیان اینکه جنس دشمنی که شهید سلیمانی و شهداء مدافع حرم جنگیدند تا دشمن را از منطقه بیرون کنند مردم به خوبی لمس کردند شناختند، تصریح کرد: مردم صحنه هایی را که در سوریه  شنیده بودند به چشم خودشان امروز دیدند و نسل جوان ما مصممتر شدند تا راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به انتها برسانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هدفش آزادی قدس بود و این زباله هایی که بر سر مسیر قدس بودند پاک سازی کرد و محیط آماده شده برای اینکه این جوان ها عملیات نهایی که ریشه تمام این فسادها و جنایت ها بوده و غده سرطانی منطقه را از زمین محو کنند و منطقه را از شر رژیم صهیونیستی نجات دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.