۵۰ قصه‌گو در مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز رقابت می‌کنند

دنیای اقتصاد-تبریز: علی بینش، روز دوشنبه ۹ آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد قصه‌گوی برتر از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان‌شرقی در این جشنواره رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که ۳۰ آذرماه سالجاری همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان قصه‌گویی به ویژه خانواده‌هاست، اظهار کرد: مربیان تربیتی و خانواده‌ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

وی توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تأثیرگذار فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دانست، گفت: شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و اهواز از دیگر میزبانان مراحل منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هستند.

بینش بیان کرد: مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۱ لغایت ۳ آذرماه سالجاری با حضور قصه‌گویان برگزیده و منتخب پنج استان کشور در تبریز برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.