اعتراضات اخیر نمی‌تواند مانع الگو شدن حکومت ایران شود

حجت الاسلام فرزانه گفت: این اغتشاشات و اعتراضات با آتش زدن چند سطل آشغال و شهید کردن تعدادی نیروی بسیجی و انتظامی، نمی‌تواند مانع الگو شدن حکومت مستقل ایران شود.

حجت الاسلام محمد باقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به حمله تروریستی دو روز گذشته در حرم شاهچراغ و محکوم کردن آن، اظهار کرد: کسی که با مسلسل به مردم بی‌گناه حمله می‌کند را تنها با زبان زور می‌توان نابود کرد، چراکه خود این افراد هم برای مقابله با مردم از زبان زور استفاده می‌کنند. برای دفاع عزتمندانه از ایران اسلامی، تنها باید از راهبردهای سردار سلیمانی و سپاه قدس استفاده کرد.

وی با اشاره به رزمایش سه روزه نیروی زمینی سپاه که در اواخر مهرماه امسال با شعار ایران مقتدر در کناره رود ارس برگزار شد، عنوان کرد: ایران به عنوان یک کشور مهم و باثبات در منطقه، توانسته است تمام نقشه‌های دشمنان را شکست دهد. قطعا بدون دارا بودن زور و تجهیزات لازم، نمی‌توان استقلال و آزادی داشت. اگر زور و تجهیزات نداشتیم، آمریکا کشورمان را مورد حمله قرار می‌داد.

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به اعتراضات اخیر کشور و با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد معترضین از بین جوانان بودند، ادامه داد: دشمن با سوء استفاده از احساسات و هیجانات جوانان، بر موج اغتشاشات سوار شد. دشمن متوجه شد نوجوانان و جوانان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ۲۶ هزار شهید نقش ویژه‌ای داشتند، لذا در اتاق‌های فکر خود به دنبال سوء استفاده از این ظرفیت کشور رفت.

فرزانه اضافه کرد: در دفاع مقدس شهید حسین فهمیده که تنها ۱۳ سال داشت، خود را برای دفاع از کشور زیر تانک انداخت و با این فداکاری، به الگوی جوانان ایران و منطقه تبدیل شد. جوانان لبنانی نیز پس از اینکه رژیم صهیونیستی کشورشان را اشغال کرد، با الگوگیری از این شهید نوجوان ایرانی، با عملیات شهادت‌طلبانه بیش از ۴۰۰ صهیونیست را کشتنند و اسرائیل را از لبنان فراری دادند.

وی تاکید کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید برای بازگشت نوجوانان فریب‌خورده برنامه‌ریزی کنند و مطمئن باشند همین نوجوانان و جوانان خودشان به بمب و انرژی فراوان علیه آمریکا و دشمنان ایران تبدیل خواهند شد. آمریکا باز هم اشتباه کرد و همه خواهند دید که ملت ایران با یک حرکت مومنانه، این توطئه‌های خبیثانه را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه موقت مشهد خاطرنشان کرد: این اغتشاشات و اعتراضات با آتش زدن چند سطل آشغال و شهید کردن تعدادی نیروی بسیجی و انتظامی، نمی‌تواند مانع الگو شدن حکومت مستقل ایران شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.