کشف محموله قاچاق سلاح و مهمات در آذربایجان‌ غربی

سردار "حسین خانی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در راستای طرح اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان سلاح و مهمات قصد دارندشماری سلاح و مهمات غیر مجاز را وارد خاک کشور کنند، لذا مراتب در دستور کار مرزبانان معاونت اطلاعات  قرار گرفت.

وی تصریح کرد : مرزبانان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی هوشمند  و ریز پرنده‌ها به معبر پاسگاه مرزی گورشیر اعزام و پس از جست و جوی کامل محل موفق به کشف یک محموله حاوی ۱۱ قبضه سلاح جنگی کلت و به همراه ۱۱ تیغه خشاب کشف شد.

حسین‌خانی یادآورشد: همچنین عوامل گشت برجک شهید پیرانه سردشت حین گشت زنی در پارکینگ خودروهای سواری در بیرون گمرک به یک جعبه انگور به صورت بلا صاحب  مشکوک شده و پس از برسی دقیق مشخص گردید که مقدار تقریبی یک کیلو مواد مخدر ازنوع شیشه جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان مجاهد این استان به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزهای حوزه استحفاظی اشرافیت کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و تجهیزات و قاچاق انواع کالا و عبور و مرور غیرمجاز از مرزها می شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.