سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: نفرین خدا بر کسانی که معبر نفوذ دشمن را در بین جوانان باز کردند

سردار شکارچی گفت: اگر کسی در یک مقام و منصب و مسئولیتی قرار گرفت و خودش را خرج انقلاب اسلامی نکرد، به خون شهدا خیانت کرده است.

سردار ابوالفضل شکارچی، شب گذشته در اجلاسیه بزرگداشت بیش از هزار شهید اصناف استان قم که در تالار فرهنگ و هنر شهر قم برگزار شد، عنوان کرد: شهادت والاترین ارزش‌هاست و شهدا به وسیله شهادت به بالاترین درجه تکامل رسیدند.

وی مطرح کرد: در این مراسم به عنوان نمونه و تبرک عرض می‌کنم، شهید «دایی محمد بی‌طرفان» به گردن همه مردم و ملت ایران حق دارد؛ چراکه خودش را وقف انقلاب اسلامی کرده بود و هرجا ولی فقیه نیاز به لبیک داشت، این شهید والامقام ورود می‌کرد و حاضر می‌شد و یکی از عوامل انگیزه‌بخشی در جبهه بود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اصناف مجاهدانه در میدان دفاع مقدس درخشیدند؛ به واسطه مجاهدت اصناف، لشکر عملیاتی امام علی بن ابی‌طالب (ع) هیچ کمبودی در دوران جنگ نداشت.

سردار شکارچی: نفرین خدا بر کسانی که معبر نفوذ دشمن را در بین جوانان باز کردند/کسی که در سنگر و نگهبان ولی فقیه باشد عاقبت بخیر خواهد شد

وی با تاکید بر اینکه شهدای اصناف در میدان جنگ شرکت کردند و به شهادت رسیدند، افزود: اخلاص یکی از دلایلی است که شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند؛ شهدا در دل آتش می‌رفتند و هیچ ترسی از دشمن نداشتند و این به‌خاطر اخلاص آنها بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: سربازان و لشکریان آمریکایی، با کوچک‌ترین تهدیدی که جان آنها را به خطر بیاندازد، فرار می‌کنند؛ اما رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به فرمان ولی فقیه خود در خط تا پای جان ایستادگی و مقاومت می‌کردند.

وی تاکید کرد: بعضی از افراد در جامعه که گاها مسئولیتی هم در جایی دارند، فراموش می‌کنند که این کشور برای رسیدن به این سطح از اقتدار و افتخار چه هزینه‌هایی پرداخت کرده است؛ اگر کسی در یک مقام و منصب و مسئولیتی قرار گرفت و خودش را خرج انقلاب اسلامی نکرد، به خون شهدا خیانت کرده است.

شکارچی افزود: کسی که در مسیر شهداست و سنگر و نگهبان ولی فقیه باشد عاقبت بخیر خواهد شد و نفرین خدا بر کسانی که معبرهای نفوذ دشمن را در بین جوانان و آموزش و پرورش باز کردند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما می‌خواهند با نام ایران قوی و مقتدر مخالفت کنند و نمی‌توانند وجود این کشور و ملت غیور و قدرتمند را تحمل کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.