صدای آژیر در زندان قزلحصار کرج / ماجرا چه بود؟

 اشکان کمالی مدیر زندان قزلحصار کرج با بیان اینکه برخی رسانه‌های معاند امروز قصد داشتند از صدای آژیر اجرای مانور در این زندان برای دروغ‌پراکنی خود استفاده کنند، اظهار داشت: هنگام اجرای مانور یگان در زندان قزلحصار کرج‌، آژیر را روشن می‌کنیم که برخی رسانه‌ها قصد داشتند از این موضوع سوء‌استفاده کنند.

‌وی با بیان اینکه آزمایش سامانه‌های ‌امنیتی زندان‌ها در تمام دنیا متداول است، تاکید کرد: مانند سایر زندان‌های دنیا، دو بار در سال این مانور در زندان قزلحصار نیز برگزار می‌شود و بحمدالله این ندامتگاه از امنی کامل برخوردار است تمام اخبار شبکه‌های معاند را کذب اعلام می‌کنیم و هیچ اعتباری ندارد.

مدیر زندان قزلحصار کرج با بیان اینکه هم‌اکنون زندان در امنیت کامل به سر می‌برد و ‌هیچ مشکلی ندارد، تصریح کرد: ناآرامی در این زندان دروغ رسانه‌های معاند بود.

علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز نیز با اشاره به رزمایش روز جاری در زندان قزلحصار گفت: بنابه دستورالعمل‌های سازمانی هر فصل یک رزمایش مشترک بین زندان‌های استان با هلال احمر، آتش‌نشانی و فراجا در زندان‌های استان صورت می‌گیرد که این رزمایش هم بر این اساس در زندان کرج انجام شد.

وی همچنین در توضیح آژیر شنیده شده از ندامتگاه کرج گفت: این آژیر مربوط به رزمایش مذکور بوده است.

روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار نیز با تکذیب ‌شایعات و اخبار منتشره مبنی بر درگیری در این ندامتگاه اعلام کرد که هیچ مورد ضدامنیتی و درگیری در این زندان رخ نداده و این ندامتگاه در آرامش به سر می‌برد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.