اتفاقات اخیر در سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و آمریکا طراحی شده بود

امام جمعه بندرعباس گفت: اغتشاشات اخیر در سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و آمریکا طراحی شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه، خروجی تقوا را آرامش دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به وحدت باید راه‌کارهایی را دنبال کرد‌اولین مساله‌ای که مخل وحدت است، شبهات و ترویج‌ آن‌ها است.

علم الهدی: عده زیادی از بازداشت شدگان آب و غذا می‌خواستند، اما هیچکدام یک مهر نماز نخواستند

وی، با ذکر این نکته که باید به شبهات در جامعه پاسخ داده شود، افزود: جریان سلفی به شیعیان شرک نسبت می‌دهند چراکه یا از روی قصد و یا از روی جهالت تصور می‌کنند زیارت قبور و توسل به اهل بیت خلاف حقیقت توحید است که باید این شبهات را برطرف کرد.

امام جمعه بندرعباس ابراز کرد: دانشگاه‌های مذاهب و مراکز تخصصی مشترک که مسلمانان شبعه و سنی در علوم مخالف به صورت مقارن شامل فقه مقارن، تفسیر مقارن در کنار یکدیگر با مبانی هم آشنا شوند عامل وحدت خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، گسترش عقلانیت را عامل تقویت وحدت دانست و بیان کرد: تا می‌توان باید فتواهای تقریبی را تقویت و ترویج کنیم چراکه به وحدت کمک می‌کند.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به لزوم ایجاد بازار مشترک کشورهای اسلامی، تصریح کرد: باید منشور وحدت را در میان کشورهای اسلامی بر مبنای قرآن کریم باید طراحی کنیم و خود را برای آغاز کارهای بزرگ آماده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: باید در بخش‌های مختلف جهان اسلامی از جمله گردشگری، بانکی و ... وحدت ایجاد کنیم؛ چراکه وحدت تنها در بیان خلاصه نمی‌شود.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که امروز گرد و غبار کنار رفته است جامعه با ابعاد مختلف اغتشاشات آشنا شدند، ابراز کرد: منشاء این اغتشاشات اخیر، نظام استکباری بود و چندین سال گذشته در سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل طراحی شده بود و اروپایی‌ها نیز به آن‌ها ملحق شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به همکاری احزاب تروریسیتی با تجزیه‌طلبان، فرقه منافقین و سلطنت‌طلبان در اغتشاشات، بیان کرد: این گروه‌ها خود نیز آگاه هستند که نمی‌توانند به نظام مستحکم جمهوری اسلامی آسیب بزنند چراکه ریشه این انقلاب بسیار عمیق است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.