خاتمی: دشمن می‌خواهد حواسمان را از مسیر اصلی پیشرفت نظام پرت کند/ هر دفعه تیرشان به سنگ می‌خورد

سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در مسجد جامع روستای جوشقان از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه اظهار کرد: وقتی از وحدت صحبت می‌کنیم باید در عمل اثرات آن را ببینیم و وقتی واژه وحدت به مرحله عمل در آمد آن وقت است که میتوان در مقابل همه آفات قد علم کرد.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات خاتمی را در ادامه می خوانید:

*نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر همان نظام علوی و نبوی است که با گذشت چهار دهه از تولد آن و علیرغم فتنه‌های کوچک و بزرگ اما با بصیرت و پشتیبانی مردم این توطئه‌ها یکی پس از دیگری شکست خورد و جمهوری اسلامی استوار ماند.

 

*در طول سال‌های انقلاب بارها شاهد فتنه‌های مختلفی از جمله کوی دانشگاه، فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات، فتنه ۹۷ و ۹۸ بنزینی و اخیراً به بهانه فوت یک خانم بوده‌ایم که هدف اصلی آنان براندازی نظام بوده و این مسائل را بهانه‌ای برای اقدامات خود کردند.

*دشمنان ما همواره بدنبال ایجاد نا آرامی و آشوب در این کشور هستند و به بهانه‌های دروغین دست به تخریب کشور و تلاش برای براندازی هستند اما هر دفعه تیرشان به سنگ می‌خورد.

*این فتنه‌ها تا زمانی که پای دین اسلام ایستاده‌ایم، ادامه خواهد داشت  دشمنان تا زمانی که ایران را در حال توسعه و پیشرفت ببیند از هیچ تلاشی برای ساختن سناریو و فتنه دریغ نمی‌کنند و تلاششان این است تا حواسمان را از مسیر اصلی پیشرفت نظام پرت کنند.

*دشمنان هر بار ملت ایران را با ترفندها و نقشه های مختلف خود آزموده‌اند اما این مردم بصیر، هوشیار و ولایتمدار هستند که تمام دسیسه‌های امام را نقش بر آب کرده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.