توضیحات ستاد امر به معروف در رابطه با اظهارات جنجالی دبیر ستاد/ عذرخواهی می‌کنیم

ستاد امر به معروف با صدور اطلاعیه‌ای درباره خبر ارسالی خود از محتوای جلسه رئیس این ستاد با مسئولان حجاب و عفاف دستگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرده و گفته محتوای نشست به صورت کامل و دقیق پیاده نشده است.

حواشی ادامه دار صحبت‌های رئیس ستاد امر به معروف/آمر به معروفی که نیازمند نهی از منکر است

از پیش از ظهر امروز انتشار یک اظهارنظر از سید محمد صالح هاشمی گلپایگانگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با واکنش‌ها و حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی مواجه شد. این اظهار نظر به نقل از خبر ارسالی اداره کل روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای رسانه‌ها منتشر شده بود.

آن بخشی از سخنان هاشمی گلپایگانی که در خبر ارسالی، مورد انتقاد افراد شناخته شده مذهبی قرار گرفته، این بود که او گفته «چند میلیون راننده تاکسی‌ اینترنتی اگر بدانند که با سوار کردن فرد بی‌حجاب جریمه می‌شوند، بالای ۵۰ درصد مشکل کشف حجاب در خودروها حل می‌شود و در این صورت ۴ میلیون آمر به معروف و ناهی از منکر بدون هرگونه تنشی خواهیم داشت.»

ساعتی پیش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر پیشین خود را اصلاح کرده و با انتشار اطلاعیه‌ای جدید ضمن عذرخواهی از مردم اعلام کرده که در پیاده‌سازی محتوای نشست دبیر ستاد با مسئولان حجاب و عفاف دستگاه‌های اجرایی بی دقتی شده و اعلام کرده که مشروح جلسه را منتشر کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.