ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

سرخ‌پوشان پایتخت که تا قبل از این دیدار با ۱۴ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال صدرنشین لیگ برتر هستند به دنبال حفظ فاصله امتیازی با رقیب سنتی بوده به همین دلیل شاگردان یحیی گل‌محمدی از انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در این دیدار برخوردارند.

تیم تراکتورسازی نیز که با هدایت بردیف به ثبات خوبی در لیگ رسیده و هم‌اکنون با ۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد حریف سرسختی برای پرسپولیس در بازی امروز خواهد بود.

امید عالیشاه و شیخ دیاباته دو غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی هستند.

اما کادر فنی پرسپولیس برای این بازی از ترکیب احتمالی زیر استفاده خواهد کرد:

دروازه‌بان پرسپولیس قرار است طی تست نهایی امروز مشخص شود. یحیی گل محمدی هنوز تصمیم نهایی را در این پست نگرفته و منتظر تست نهایی بیرانوند است که از ناحیه کمر همچنان احساس درد می‌کند. در این شرایط احمد گوهری در حالت آماده باش قرار دارد و با تمریناتی که طی تعطیلات داشته، در انتظار فرصتی است تا خود را بار دیگر به کادرفنی اثبات کند. باید منتظر ماند و در نهایت دید از بین بیرانوند و گوهری، کدام دروازه‌بان مقابل تراکتور به میدان خواهد رفت.

زوج گولسیانی و پورعلی‌گنجی در فاز دفاعی دژ مستحکم سرخ‌ها در عقب زمین خواهند بود و در کنار این دو مدافع میانی، اسماعیلی‌فر در سمت راست و علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی به بازی می‌روند.

میلاد سرلک به عنوان مهره ثابت گل‌محمدی در این فصل نفر اول سرخ‌ها در میانه زمین است و سینا اسدبیگی، سروش رفیعی و سعید صادقی بقیه نفرات در کمربندمیانی پرسپولیسی‌ها هستند.

لوکادیا انتخاب اصلی سرخ‌ها در خط حمله و در کنار او مهدی ترابی نفرات هجومی پرسپولیس را در بازی مقابل تراکتور تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند(احمد گوهری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.