ضرغامی: اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد/ از شرایط امنیتی عبور کنیم، اینترنت پرسرعت تر می‌شود

عزت الله ضرغامی گفت:‌ به دلیل اغتشاشات و ناآرامی ها و برخی تخریب هایی که در نقاط مختلف کشور قرار گرفته بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت های اینترنت محدوده شده و این یک تصمیم امنیتی است برای امنیت مردم. چون این پلتفرم ها مورد سوء استفاده برخی گروههای اغتشاشگر قرار گرفته است.


اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد | اغتشاشات تمام شود اینترنت پرسرعت‌تر می دهیم | اینترنت را به خاطر مردم فعلا محدود کرده‌اند

به عقیده وی کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد و وضعیت عادی برمی‌گردیم، مردم بنا به حقی که دارند می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند.

وی افزود: اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد و من برخلاف کسانیکه فضای مجازی را تهدید می‌دانند معتقدم بزرگترین فرصت فضای ‌مجازی است و اگر این فضا نبود بسیاری از شعارهای انقلاب اسلامی مثل آزادی، آزدی بیان، آزادی اندیشه و آرمان هایی که انقلاب معرفی کرده است و رهبر انقلاب هم بارها بر روی آن تاکید کرده است رسانه های رسمی توان تحقق این آرمان ها را نداشتند. تا تضارب آرا کنند و ما باید قدرشناس باشیم و این‌را حفظ کنیم.

وزیر میراث فرهنگی تاکید کرد: اگر شرایط امنیتی مقطعی عبور کنیم، به مراتب اینترنت پرسرعت تری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای دیجیتال متضرر شده اند و برای دفاع از کسب وکارها باید بتوانیم امنیت لازم را فراهم کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.