مهم/ حمله هوایی به مخفیگاه داعش

به نقل از روسیا الیوم، منابع امنیتی عراق از هلاکت ۷ نفر از تروریست های داعش از جمله یک سرکرده این گروه تروریستی در الانبار واقع در غرب عراق خبر داد.

بر اساس این گزارش، منابع امنیتی عراق اعلام کردند که در حمله هوایی در استان الانبار واقع در غرب این کشور ۷ تروریست داعش از جمله حمود حماده علی حویش ملقب به ابونهاد یکی از سرکردگان این گروه تروریستی کشته شدند.

در بیانیه مراجع امنیتی عراق آمده است که در پی اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات عناصر و سرکردگان داعش از سوی اداره اطلاعات نظامی یک مخفیگاه مهم تروریست ها در منطقه الجلایات در الانبار کشف و شناسایی شد.

این بیانیه می افزاید که در پی این اقدام، نیروی هوایی عراق مختصات کامل این هدف را دریافت کرده و آن را مورد حمله قرار دادند.

طبق اعلام مراجع امنیتی عراق و طبق داده های اطلاعاتی اولیه، هفت تروریست داعش از جمله حمود حماده علی حویش ملقب به ابونهاد در این حمله هوایی به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که یک منبع امنیتی در فرماندهی حشد شعبی در استان الانبار هم پیش از این گفت که نیروهای حشد شعبی در جستجوی بقایای گروه جنایتکار داعش، عملیاتی را در منطقه صحرایی غرب الانبار آغاز کردند.

این منبع امنیتی گفت: نیروهای امنیتی حشد شعبی در پی دریافت اطلاعات امنیتی مبنی بر وجود بقایای داعش، در بیابان های منطقه «راوه» در غرب الانبار مستقر شده و عملیات خود را آغاز کرده اند.

این منبع با اشاره به اینکه این عملیات در چارچوب برنامه امنیتی برای پیگرد بقایای داعش صورت گرفته، افزود: این عملیات چند روز پس از پیدا کردن ۴ جسد از تروریست های داعش در داخل یک تونل مخفی در این منطقه آغاز شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.