آیفون ۱۳ ارزان شد؟/ جدول قیمت‌ انواع مدل‌ها

بررسی نوسانات قیمتی در بازار تلفن‌های همراه حاکی از کاهش قیمت آیفون‌های ۱۳ موجود در بازار و افزایش قیمت آیفون‌ها ۱۲ و ۱۱ است.

سه روز از معرفی آیفون ۱۴ می‌گذرد، تلفن همراهی که رونمایی از آن تعدادی از طرفداران این برند آمریکایی را ناامید کرد؛ در این گزارش به نوسانات قیمتی تلفن‌های همراه این برند در هفته‌های اخیر در بازار تهران پرداخته شده‌است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار تلفن‌های همراه حاکی از آن است که آیفون ۱۳ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از ۴۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان در هفته‌های گذشته امروز به ۴۱ میلیون تومان رسیده است که بیش از ۳ میلیون تومان ارزان شده است.

آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز در این مدت ارزان شده است و از ۵۲ میلیون تومان در هفته های گذشته امروز به ۵۰ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان رسیده است.

در میان این کاهش قیمت‌ها اما مدل‌های پایین‌تر آیفون در بازار تهران گران شدند که یکی از دلایل آن تقاضای بالا برای این تلفن‌های همراه و عرضه کم است؛ آیفون ۱۲ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت از ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هفته‌های گذشته امروز به ۲۹ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز در این مدت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شده است و ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت روز آیفون در جدول زیر آمده است:

آیفون ۱۳ ارزان شد/ جدول قیمت‌ها

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.