وزیر ورزش تماشاچی بازی استقلال و نساجی شد

وزیر ورزش و جوانان برای تماشای دیدار استقلال و نساجی به سکو تماشاگران رفت و نظاره‌گر این بازی بود.

در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان برای تماشای دیدار استقلال و نساجی به استادیوم آزادی آمد. سجادی برای تماشای این بازی به سکوی تماشاگران رفت.

در دقایق اول نیمه دوم بازی، امیرمهدی جانملکی با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد تا نساجی در ادامه نیمه دوم، ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد.

با گل سوم استقلال توسط محمد محبی در دقیقه ۵۰، هواداران استقلال به شدت آبی‌پوشان را تشویق کردند و برخلاف بازی هفته گذشته از عملکرد شاگردان ساپینتو، رضایت داشتند.

در دقیقه ۵۵ بازی، ‌کریم اسلامی در جریان یکی از درگیری‌های بازی دچار مصدومیت شد و آسیب‌دیدگی این بازیکن باعث شد تا نتواند به بازی ادامه دهد  و درنهایت از زمین مسابقه خارج شد.

آبی‌پوشان پایتخت پس از زدن گل سوم بازی، بازهم دروازه نساجی هجوم بردند و این حملات موجب شد تا تشویق‌های بی‌امان هواداران استقلال بی‌وقفه ادامه داشته باشد.

در دقیقه ۶۲ بازی، آرش رضاوند با حضور در محوطه جریمه نساجی ضربه خطرناکی روانه دروازه حریف کرد که به تیر دروازه شاگردان مطهری برخورد کرد. هواداران پس از این موقعیت رضاوند را تشویق کردند.

با خروج مهدی مهدی‌پور از زمین مسابقه، هواداران به شدت هافبک آبی‌پوشان را مورد تشویق قرار دادند و این اتفاق هم باعث واکنش بازیکن استقلال شد.

در دقایق پایانی بازی، هواداران استقلال به شکل ایسلندی، ریکاردو ساپینتو را تشویق کردند تا به نوعی از این مربی پرتغالی برای کسب این پیروزی تشکر کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.