جنجال یک تابلو در عربستان/ این چهره ولیعهد بعدی عربستان است؟ + عکس

سایت آمریکایی Fair Observer نوشت: مرد مسئول دارایی های محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، برادرش «ترکی بن سلمان» است. 

این سایت همچنین نوشت: تابلوی جدیدی در داخل کاخ یمامه در ریاض (مقر دربار پادشاهی عربستان) افشا شده است که ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود را در مرکز، محمد بن سلمان ولیعهدش را در سمت راست وترکی بن سلمان کمتر شناخته شده را در سمت راستش نشان می دهد.

 

ورود یک مواد مخدر جدید به ایران؟

 

تصویر؛ این تاجر جوان ولیعهد بعدی عربستان است؟ | جنجال یک تابلو و محتمل ترین خط جانشینی در صورت مرگ پادشاه |«ترکی بن سلمان» کیست؟
کاخ یمامه

سایت مذکور در ادامه نوشت:  این تابلو در داخل عربستان جنجال هایی را درباره  محتمل ترین خط جانشینی در صورت مرگ پادشاه هشتاد ساله به راه انداخته است.

همین سایت در گزارشی با اشاره به اینکه پیشنهادهایی وجود دارد مبنی بر اینکه محمد بن سلمان پادشاه آینده عربستان ممکن است متمایل باشد ترکی بن سلمان را به عنوان جانشین خود معرفی کند، آورده است: چنین سناریویی حداقل روی کاغذ جنجال برانگیز نخواهد بود زیرا پسران محمد بن سلمان کوچکتر از آن هستند که بتوانند چنین نقشی را ایفا کنند.

تصویر؛ این تاجر جوان ولیعهد بعدی عربستان است؟ | جنجال یک تابلو و محتمل ترین خط جانشینی در صورت مرگ پادشاه |«ترکی بن سلمان» کیست؟
ترکی بن سلمان

براساس نوشته سایت مذکور، ترکی بن سلمان بعد از محمد سلمان بزرگترین فرزند «فهده بنت فلاح الحثلین» همسر سوم سلمان به عبدالعزیز است.

سایت Fair Observer در عین حال نوشته است: با این حال هر احتمالی از جانب محمد بن سلمان وجود دارد و چه بسا تعیین ولیعهد را آن قدر به تاخیر بیندازد تا آنکه بتواند یکی از فرزندانش را به عنوان ولیعهد معرفی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.