هشدار به تماشاگرانی که می‌خواهند به ورزشگاه بروند/ مراقب این کلاهبرداران باشید

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش فروش بلیت‌های تقلبی دیدار دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی هشدار داد.

با اشاره به دیدار دو تیم استقلال تهران و پیکان که عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، گفت: «متاسفانه گزارش‌هایی از حضور افراد در مقابل ورزشگاه آزادی به دست پلیس فتا رسیده که یا وعده فروش بلیت در محل به آنان داده شده یا بلیت خود را از درگاه‌های غیر رسمی خریداری کرده‌اند. طبق مقررات موجود، این افراد اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت و تنها زنان و مردانی که بلیت خود را از سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال به نشانی footballeticket.ir خریداری کرده باشند می‌توانند وارد ورزشگاه آزادی شده و این دیدار را تماشا کنند.»

او با تاکید بر اینکه شهروندانی که بلیت خود را از این سامانه تهیه نکرده‌اند، نباید به ورزشگاه مراجعه کنند، گفت: «متاسفانه افراد سودجو و فرصت طلب از هر موقعیتی برای سودجویی استفاده می‌کنند. اخیرا نیز به بهانه همین دیدار و با سوءاستفاده از اطلاعات کم برخی از تماشاگران از فعالیت سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال، این افراد اقدام به ایجاد سامانه‌های جعلی کرده و از این طریق نسبت به خالی کردن حساب یا فروش بلیت های تقلبی به شهروندان اقدام می کنند.»

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در مواردی دیگر نیز افراد سودجو در فضاهایی مانند تلگرام، اینستاگرم و ... اقدام به انتشار شماره حساب و کارت و ... با وعده خرید بلیت در ورزشگاه را می‌دهند که اقدام این افراد نیز کلاهبردارانه بوده و عمده این افراد که تحت عناوینی چون بلیت بازار سیاه، بلیت وی.آی.پی و ... فعالیت دارند، پس از دریافت پول یا بلیتی به خریدار نمی‌دهند یا بلیت جعلی در اختیار آنان قرار می‌دهند.

معظمی گودرزی همچنین به شهروندان هشدار داد که از کلیک بر روی هرگونه لینک‌ها و تبلیغاتی که با وعده تهیه بلیت ورزشگاه برایشان ارسال می‌شود، پرهیز کنند و برای تهیه بلیت حتما به سامانه مذکور مراجعه کنند و مجددا تاکید می گردد که شهروندان محنرم بدون تهیه بلیط از مراجع معتبر به ورزشگاه آزادی مراجعه نکنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.