حمله هوایی به فرودگاه حلب

 منابع محلی سوریه، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از شنیده شدن صدای چند انفجار شدید در فرودگاه بین‌المللی حلب خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با تایید این خبر، گزارش داد که صدای شدید چند انفجار در آسمان حلب به گوش رسیده و تحقیقات درباره منشأ این صدا در جریان است. 

لحظاتی پس از گزارش منابع محلی سوریه از حمله به فرودگاه بین‌المللی حلب، شبکه «المیادین» به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که فرودگاه حلب با چند موشک هدف حمله قرار گرفته است.

بر اساس گزارش المیادین، این حمله تنها خسارات مادی به همراه داشته است. رادیو «شام اف‌ ام» نیز خبر داد که این حمله خسارات محدودی به دنبال داشته و هنوز تلفات انسانی گزارش نشده است.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که حدود ساعت ۲۰ به وقت محلی رژیم صهیونیستی فرودگاه بین‌المللی حلب را هدف حمله موشکی قرار داد.

این منبع اضافه کرد که این حمله تنها خسارات مادی به همراه داشته است.

تصویر منتشرشده از حمله در فضای مجازی

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.