در بدنه دولت عناصر غیرانقلابی حضور دارند/همین‌ها تمام اقدامات دولت را هدر می‌دهند

امام جمعه کرج گفت: اگر مسئولی وعده‌ای بدهد و عمل نکند اعتماد مردم از بین می‌رود بنابراین دولت باید به جد مراقب این موضوع باشد.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه چهارم شهریور کرج با تأکید بر اهمیت ایجاد اعتماد در کشور، گفت: مهمترین مأموریت دولت سیزدهم اعتمادسازی است و تمام برنامه‌های دولت باید به این موضوع معطوف شود.

وی با بیان اینکه حرف و عمل مسئولان باید یکی باشد، افزود: اگر مسئولی وعده‌ای بدهد و عمل نکند اعتماد مردم از بین می‌رود بنابراین دولت باید به جد مراقب این موضوع باشد.

حسینی همدانی ادامه داد: در مسیر  فعالیت دولت سیزدهم  فراز و نشیب، خرابی‌های به جای مانده از قبل و کمبودهایی وجود دارد که عمل به وعده‌ها  را دشوار می‌کند بنابراین بهتر است با مردم صادق بود چون کتمان اشتباه آسیب بیشتری نسبت به پذیرش اشتباه به دنبال دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم همین مسیر صادقانه را ادامه دهد و مشارکت مردم را بیشتر کند، گفت: امروز هر چه داریم از برکت خون شهداست.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: دشمنان این روزها در وضعیت سختی قرار دارند به همین دلیل نباید فرصت جدیدی برای تجدید قوا به آنها داد. برجام به ما خسارت زد. باید به تیم مذاکره کننده گفت که هرگز از دشمن چیزی جز دشمنی متصور نیست؛ قطعا پاسخی که دیروز  آمریکا  فرستاد را با دقت خواهید خواند و جواب او را خواهید داد؛ البته خواسته قطعی مردم از تیم مذاکره کننده آن است که دستگاه دیپلماسی به هیچ وجه در خصوص منافع ملی و نظارت رهبر معظم انقلاب کوتاه نیایند.

وی در ادامه به فرارسیدن هفته دولت هم اشاره و اعلام کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی دولت است.

امام جمعه کرج فعالیت‌های عدالت محور و فسادستیز دولت سیزدهم را تحسین کرد و افزود: این فعالیت‌ها با فعالیت‌های دولت قبل قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه در بدنه دولت هنوز عناصر غیرانقلابی حضور دارند، گفت: باید در این خصوص یک بازنگری جدی صورت بگیرد وگرنه همین عناصر تمام اقدامات دولت را هدر می‌دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.