سنگ اندازی جدید اسرائیل در مسیر احیای برجام!

 العربی الجدید گزارش داد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر «بنی گانتز»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن به اهداف خصمانه آن علیه ایران اشاره کردند.

این منابع اعلام کردند که این سفر در راستای تلاش برای مانع‌تراشی در مسیر دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: نخست وزیر اسرائیل: مخالف توافق با ایران نیستیم 

رسانه های صهیونیست گزارش دادند که سفر گانتز همزمان با نزدیک بودن اعلام تصمیم ایالات متحده امریکا درباره توافق هسته‌ای با ایران انجام می‌شود که انتظار می‌رود طی روزهای آتی این تصمیم اعلام شود.

رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد: تل‌آویو برای تعلیق توافق در مساله توقف تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای درخصوص برخی اماکن در ایران تلاش خواهد کرد، به موازات این، اسرائیل تلاش‌های مشابهی در کشورهای اروپایی و آژانس برای ممانعت از حصول این توافق انجام خواهد داد.

این درحالی است که روزنامه یدیعوت آحارونت امروز چهارشنبه نوشت: قرار است گانتز در سفر خود به امریکا از مقر فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) در فلوریدا دیدن و با ژنرل مایکل کوریلا گفتگو کند. گانتز در سفر خود به واشنگتن درباره بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران رایزنی خواهد کرد.

به نوشته این رسانه، وزیر جنگ این رژیم، همچنین قرار است که با جک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار کند و سپس در سفری رسمی به ژاپن برود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.