عامل خط قرمز ترافیک این روزها در سئول چه بود؟

اعضای شورای شهر تهران از رییس جمهور و نهادهای قضایی درخواست کردند به موضوع برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در محل نمایشگاه های بین المللی ورود کنند .

 این روزها زمان طولانی تر از گذشته نقشه ترافیکی بزرگراه های اطراف نمایشگاه بین المللی قرمز است . قرار بود دیگر نمایشگاه های پرمخاطب در این  نمایشگاه برگزار نشود اما این روزها شهروندانی که مجبورند از این بخش از شهر عبور کنند چند ساعتی بیشتر در ترافیک منتظر می مانند .یکی از مادرانی که فرزندش را برای کلاس های تابستانی به باشگاه انقلاب می برد می گوید در این مدت بیشترشرکت کنندگان که کلاس هایشان در نوبت غروب بوده  نتوانسته اند در کلاس های شرکت کنند .

مدت هاست که وزارت صمت برای انتقال نمایشگاه ها از محل نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب مقاومت می کند ،اعضای شورای شهر تهران سال گذشته در مصوبه ای بر انتقال این نمایشگاه تاکید کردند .  براساس مصوبه شورای شهر تهران قرار بود از ابتدای سال ۱۴۰۱ از برگزاری هر گونه نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی تهران جلوگیری و نسبت به انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه شهر آفتاب اقدام شود.

اما همچنان برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در این مکان ادامه دارد . امروز مهدی چمران در خصوص ترافیک روزهای گذشته تهران و ارتباط آن با برگزاری نمایشگاه ساختمان در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) به رسانه ها گفت: شورا هر کاری می توانسته در این خصوص کرده است. چند روز پیش جلسه ای با رئیس سازمان نمایشگاه ها داشتیم که بیش از دو ساعت به طول انجامید و آنچه که تأکید کردیم این بود که برای ما آرامش و راحتی مردم مطرح است. بی تردید با خود نمایشگاه مشکلی نداریم اما ایجاد ترافیک و زحمت برای مردم به واسطه این نمایشگاه ها نباید اتفاق بیفتد.

متن کامل این گزارش را با تیتر «شناسایی عامل خط قرمز ترافیک این روزها در سئول» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.