تشویق مدیران زاکانی توسط دولت رئیسی

فارس درباره این طرح نوشته بود همزمان با هفته حجاب و عفاف و با هدف ترویج این ارزش ایرانی، اسلامی و ارائه الگو عملی شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر ایستگاه‌های عاشقی توسط گروه دانشجویی و مردمی «مثل هانیه» و با حمایت مسئولان فرهنگی مترو تهران، در پنج ایستگاه تئاترشهر، میدان جهاد، میدان حضرت ولی عصر (عج)، شادمان و میدان امام خمینی (ره) برگزار شد. تیم مثل هانیه با استقرار در این ایستگاه‌ها ضمن دعوت از خانم‌هایی که حجاب مناسبی ندارند با اهدای هدایای فرهنگی و برقراری ارتباط صمیمانه، از آنها می‌خواهند تا یکی از شهدایی را که تصاویر و وصیت آنها روی دکور به چشم می‌خورد به عنوان همراه و رفیق آسمانی خود برای همراهی و الگوبرداری در ادامه مسیر زندگی‌شان انتخاب کنند و سعی کنند هر روز بیشتر از قبل شبیه او زندگی کنند.

این تنها اقدام متروی تهران درحوزه تبلیغات حجاب و عفاف نیست . پیام ها و تصاویری نیز در فضای داخلی مترو به این موضوع اختصاص داشت که برخی از این تبلیغات با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است . به طور نمایی از سنگ‌نگاره‌های تخت جمشید آمده و در کنار آن ادعا شده که آنچه افراد داخل سنگ‌نگاره بر تن دارند، نوعی چادر و حجاب ایرانی است.اما کاربران به متصدیان فرهنگی مترو یادآوری کرده‌اند که آن افراد اساسا زن نیستند! و لباس بر تن آنها هم ربطی به حجاب ندارد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «تقدیر از اقدامات متروی تهران در طرح عفاف و حجاب/ راه‌اندازی ایستگاه عاشقی!» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.