رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی: ملت ایران هرگز تسلیم فشارهای غرب نخواهد شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران می‌دانند که با پیروی از راه شهیدان هرگز تسلیم فشارهای ظالمانه و وحشیانه غرب و طرفداران دموکراسی غرب نخواهند شد.

حجت الاسلام علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در یادواره ۱۴۰ شهید فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در آستان امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران می‌دانند که با پیروی از راه شهیدان و با نسخه مقاومتی که از سید جانبازان این کشور مقام معظم رهبری آموختند هرگز تسلیم فشارهای ظالمانه و وحشیانه غرب و طرفداران دموکراسی غرب نخواهند شد.

وی گفت: نجات، استقلال و آبادانی این کشور تنها با یاد امام و پیروی از راه آن امام بزرگوار و ادامه دادن خط شهدا است و ملت بزرگ ایران امروز می‌دانند در سایه شهیدان چه عظمت بزرگی را در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نصیبشان شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: مراقب توطئه دشمنان باشیم مبادا دچار بمباران تبلیغاتی دشمن شویم، زیرا آنها می‌خواهند بگویند که شهدا اشتباه کردند و این حرف آن کسانی است که هیچ عزت و آبرویی ندارند و چنین وانمود می‌کنند.

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: اگر ملت ایران با داشته های معنوی خود و نورافشانی شهیدان در برابر زیاده خواهی غرب بایستد در این سنگر نیز همچون سنگر دفاع مقدس و فتنه‌های ۸۸ و ۷۸ و نبردهای سیاسی دیگر به مدد الهی پیروز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۰ شهید و در صدر آن شهدای کربلا و هزاران شهید این مرز و بوم زنده اند و در نزد خدای خویش روزی می‌خورند، این شهدا با همه وجود زنده و اثر بخش و موج آفرین، انقلاب ساز و نظام ساز، حرکت ساز و تمدن ساز هستند و همه توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند و این کاروان انقلاب اسلامی را به سمت قله پیشرفت به حرکت در می آورند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن درود بی پایان الهی بر شهدای دشت خونین کربلا و همه شهدایی که به خون خود غلتیدند، تاکید کرد: اگرچه نفس این مراسمات دارای فضیلت و ثواب بسیار زیادی است اما این یادواره ها باید همچون خون ابا عبداالله هم احساس را بر انگیزاند و هم اهداف و جبهه، میدان و موضع را برای همیشه تاریخ روشن کند.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند برگزاری مراسمات یادواره شهدا خوب است اما کار اساسی این است که بدانیم این شهیدان برای چه و چه هدفی این جان عزیزشان را فدای این انقلاب اسلامی کردند، سخن همه شهیدان این مرز و بوم این است که ما برای حاکمیت، اسلام و دین رفتیم نه برای خاک. سرور و سالار شهیدان فرمودند آن کسی که سخن از خاک می‌کند در بین ما جا ندارد.

وی تصریح کرد: همه شهدا برای برافراشته شدن پرچم توحید در جهان و تحقق آرمان بشریت و ظهور خورشید عظمای ولایت و تحقق دولت یار یعنی وجود حضرت ولیعصر(عج) این مسیر را در پیش گرفتند و این یگانه سخن است، شهدا برای برافراشته شدن کلمه توحید، قرآن و ارزش بخشیدن به دین و اسلام جان فشانی کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ملت ایران هرگز راه شهیدانش را فراموش نخواهد کرد، گفت: هر شهیدی یک علم و نشانه و ستاره است، در این تاریکی های فتنه که جهان ظلمتکده شده شهدا همچون ماه منیری می‌درخشند تا راه را برای عالم مشخص کنند و این مقصد و اهداف شهیدان است و هر کسی که بخواهد این چراغ را خاموش کند نمی‌تواند و نتوانسته و هر روز ایران اسلامی با عطر شهیدان زنده و با طراوت تر می‌شود.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای امنیت و مدافع حرم شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران تقدیر شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.