واکنش قالیباف به بیانیه میر حسین موسوی

محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: فرارسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور مقاومت جانانه حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و آغاز فصل جدیدی از مبارزه با رژیم جنایت کار صهیونیستی بود را گرامی می‌دارم. وی بیان کرد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در آخرین حلقه از مقاومت اسلامی علیه جنایتکاران صهیونیست نوید بخش و در هم کوبنده ظاهر شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حرکت جهاد اسلامی ثابت کرد که امروز هر بخش از مقاومت اسلامی به تنهایی توانایی در هم کوبیدن عمیق‌ترین لایه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و خردکردن اراده آنها را داراست و امروز در سایه اتحاد و همدلی همه جریان‌های مقاومت، با قاطعیت می‌گوئیم که زوال دشمن غاصب نزدیک تر از هر روزی است.

قالیباف تصریح کرد: قریب به ۸ دهه تبهکاری و جنایات رژیم صهیونیستی بر هر بیننده منصفی آشکار ساخته است که موجودیت این رژیم درگرو ایجاد ناامنی، اختلاف، ترور، اشغال و جنایت سازمان یافته در سراسر منطقه است.

وی ادامه داد: هر روزی که جهان شاهد جنایت‌های بیشتری از سوی صهیونیست‌ها است و نقشه‌های شوم آنها با هم دستی رژیم‌های استکباری و ارتجاعی بیشتر برملا می‌شود، نقش مدافعان سرافراز و پرافتخار حرم با امنیت ایران عزیزمان و ثبات منطقه آشکارتر می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در روزهای ابتدایی جنگ در سوریه و عراق عده‌ای دچار خطای محاسباتی شدند اما هنگامی که واقعیت صحنه با جنایت‌های دهشتناک داعش عیان شد، به گونه‌ای که حتی کشورهای اروپایی را نگران کرد. هر ایرانی منصفی با سلیقه‌های سیاسی مختلف به این باور رسید که مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نیستند بلکه نگهبان امنیت و ناموس کشور عزیزمان نیز هستند.

رسوایی و بی اعتباری تعرض کنندگان به مدافعان حرم

قالیباف گفت: به همین جهت تعرض به این قهرمانان ملی که پای جنایت کارانی همچون داعش را از سرزمین کوتاه کردند، خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آنها نتیجه‌ای ندارد. ما به این شهدای مظلوم که خود را فدای مردم ایران و حفظ حریم ایران کردند، افتخار می‌کنیم و زندگی در امنیت خود را مدیون آنها می‌دانیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.