تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ۱۰ نفره

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹ امروز (شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت. نادر محمدی از ذوب‌آهن در دقیقه ۵۲ اخراج شد.

شاگردان گل‌محمدی که در این بازی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، بازهم نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و ضعف در گلزنی در این تیم مانند فصل گذشته دیده شد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین جدی (71-آرمان اکوان)، مسعود ابراهیم‌زاده، پویا پورعلی، صادق صادقی (46-محمدحسین اسلامی)، سجاد جعفری، سعید باقرپسند (66-شهرام سالاری) و سجاد آشوری (66-امیرحسین صدقی).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی (69-محمد مهدی احمدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (69-شرزود تمیروف)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی عبدی (78-محمد عمری).

داور: موعود بنیادی‌فرد

نیمه اول

دقیقه یک : در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه را فرعباسی در اختیار گرفت.

دقیقه 9 : شوت از راه دور بازیکن ذوب‌آهن را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه 15 : صادق صادقی هافبک تیم ذوب‌آهن بار دیگر با یک شوت از راه دور قصد داشت دروازه بیرانوند را تهدید کند که این توپ نیز در آغوش دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت.

دقیقه 22 : کار تاکتیکی و پاسکاری خوب بازیکنان پرسپولیس را مهدی ترابی با یک پاس در عمق به مهدی عبدی رساند که این بازیکن نتوانست از موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن استفاده کند و ضربه او را فرعباسی مهار کرد.

دقیقه 27 : صادق صادقی به دلیل خطا روی علی نعمتی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 34 : نادر محمدی هم به دلیل خطای خطرناک از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 2 + 45 : کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه زیر پای دانیال اسماعیلی‌فر قرار گرفت که دو شوت متوالی این بازیکن را مدافعان پُرتعداد ذوب‌آهن برگشت دادند.

نیمه دوم

دقیقه 53 : نادر محمدی با بی‌احتیاطی روی میلاد سرلک خطا کرد که همین صحنه منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج این بازیکن شد.

دقیقه 58 : شوت اسلامی روی ضد حمله بازیکنان ذوب‌آهن به شکلی خطرناک و پس از برخورد به پای مدافعان پرسپولیس از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 59 : آرمان قاسمی دیگر بازیکن اخطاری این مسابقه بود.

دقیقه 65 : باقرپسند هم از قافله اخطاری‌های ذوب‌آهن جا نماند و با اعتراض به داور یک کارت زرد گرفت.

دقیقه 66 : شوت سرکش و بسیار خطرناک دانیال اسماعیلی‌فر به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 68 : شوت فنی ترابی از پشت محوطه جریمه را فرعباسی راهی کرنر کرد.

دقیقه 75 : گئورگی ولسیانی از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 80 : شوت محمد عمری از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیر دروازه ذوب‌‌آهن به بیرون رفت تا این موقعیت خوب هم برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه 86 : سروش رفیعی دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 88 : در ادامه کارت‌های زرد این بازی، سعید صادقی نیز از کارت‌های داور بی‌نصیب نماند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.