آخرین مفقودی سیل در فیروزکوه کشف شد

مرتضی مرادی‌پور درباره پیدا شدن آخرین مفقودی از سیل مزداران اظهارکرد: صبح امروز آخرین مفقودی سیلاب در مزداران فیروزکوه از سوی امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشف شد. این آخرین مورد مفقود شده در سیل این منطقه بود که گزارش آن ثبت شده و جست‌وجوها برای یافتنش ادامه داشت. 

وی با بیان اینکه در چند نقطه از جمله روستای مزداران شهرستان فیروزکوه گزارش مفقودی داشتیم، گفت:  این مفقودی جوانی بود که به همراه مادربزرگش جان خود را از دست داده بودند اما جسد او پیدا نشده بود. با پیگیری تیم‌های جست‌وجو، سگ‌های آنست و.. محورها و مسیل‌ها بررسی شد و امروز جسد این فرد که آخرین مفقودی سیلاب مزداران بود کشف شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با کشف جسد این فرد، گزارش مفقودی دیگری در مزداران وجود ندارد، گفت: در همین راستا نیز عملیات جست‌وجو در این منطقه به پایان رسید، اما حضور امدادگران در این مناطق ادامه خواهد داشت.

مرادی پور با بیان اینکه دو مورد مفقودی نیز درپی جاری شدن سیل در منطقه پردیس تهران گزارش شده است، گفت:‌ عملیات جست‌وجو در مناطقی از استان تهران، لرستان و خوزستان همچنان ادامه دارد. در حال حاضر پنج نفر دیگر مفقود هستند که عملیات برای پیدا شدن این افراد ادامه دارد.

وی افزود:‌ نیروهای ما در حال حاضر با تیم‌های محلی در حال همکاری هستند. آواربرداری سنگین است و باید انجام شود تا حین آواربرداری مفقودی‌ها را پیدا کنیم. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.