رئیسی یک پیام جدید صادر کرد

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیامی صادر کرد که در این مراسم توسط رئیس بنیاد شهید کشور قرائت شد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحسبنَّ الذینَ قتِلوا فی سبیل الله امواتاً بَل أحیاء عند ربّهم یرزقون پرواز در ساحت قدس ربوبی با بال‌های زیبای شهادت و عند ربهم یرزقون شدن، رسم و آئین پرفروغ و مشعشی است که از مسجد کوفه و صحرای کربلا آغاز و همه شیفتگان و دل‌دادگان در طول اعصار و قرون را شیفته و واله خود نموده است.

شهیدان زبدگان و دانایان حقیقی عالم وجود بودند که همواره مترصد بهره بردن از دروازه‌های باز شده آسمان برای لبیک به ندای هل من ناصر حسینی بودند و جان شریف خود را به پروردگار عالمیان هبه و رضایت ابدی رب جلیل را خریدند و مصداق آیه شریفه «ارجعی الی ربِکِ راضیه مرضیه، فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی» گردیدند.

بار دیگر شاهدیم که در ایام سوگواری خامس آل عباء (ع)، استان فارس و شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان پیکر مطهر یکی از راست قامتان ولایت‌مدار ماندگار و مانای تاریخ و تابع حقیقی اباعبدالله الحسین (ع) است. شهید سرافراز سردار سرتیپ پاسدار حاج عبدالله اسکندری مانند ارباب بی سرش، سر، داد اما حاضر به پذیرش تعرض سفاکان و خون‌خواران زمانه به حرمین شریف و حرم عقیله ی بنی هاشم نشد و این مزد زیبا و گرانسنگ و گوهر تابناک به او داده نشد مگر به واسطه اخلاص و صفای درون و عمل جهادی که در طول حیات طیبه اش همواره در وجود وی موج می‌زد.

او آسایش و راحت دنیا و مافیهای آن را فدای امنیت و آرامش و سرافرازی مسلمانان و ایران سربلند نمود. تبریک و تسلیت باد شهادت این رادمرد عرصه جهاد و شهادت به محضر حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) و نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردمان ولایت‌مدار استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت و خاندان مکرمش و همسنگران عزیز و گرامیش که سالکان راه پررهرو او بوده و هستند.

امیدوارم خداوند بلندمرتبه ما را رهروان و تابعان و قدردان همیشگی این شهیدان بلندمرتبه و گرانقدر قرار دهد.

سید ابراهیم رئیسی

همچنین ببینید : چهار مساله حل نشده در مذاکرات

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.