معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران: جوانان ایرانی خودباوری را به نمایش گذاشتند

معاون هماهنگی‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان ایرانی خودباوری و خوداتکایی را در مسیر تحولات علمی به شایستگی نشان داده و به نمایش گذاشتند.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جریان بازدید از شرکت دانش‌بنیان دامون در اردبیل اظهار کرد: ایران اسلامی امروز یک کشور پیشرفته، مستقل و در عین حال مقتدری است که حتی کشورهای همسایه به وجود چنین کشور بالنده افتخار می‌کنند.

وی تصریح کرد: همجواری ایران با کشورهای همسایه حتی بستر امنیت، اقتدار و صلابت را برای آنها به ارمغان آورده و امروز باید به این جوانان نخبه و توانمند افتخار کرد که در همه عرصه‌ها توانستند جمهوری اسلامی ایران را با عزت و پرافتخار نشان دهند.

معاون هماهنگی‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با رفع تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته در مسیر بالندگی حرکت می‌کند و توان علمی کشور ایران همه جهانیان را بهت‌زده کرده است.

سیاری افزود: در سخت‌ترین شرایط کرونایی و تحریم جوانان این مرز و بوم اقدام به ساخت دستگاه اکسیژن‌ساز و سایر تجهیزات پزشکی، درمانی، دارویی و حتی نظامی کردند که افزایش خط تولید آنها قطعا منجر به صادرات بیشتر نیز خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند استکبار تلاش می‌کند تا روحیه ملت ایران را ناامید و تضعیف‌ شده نشان دهد اما ایده‌های خلاقانه جوانان ما نشان از رویش امیدبخش انقلاب اسلامی و نمایش توانمندی‌ها و صلابت جوانان این مرز و بوم است.

معاون هماهنگی‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهدای استانداری و فرمانداری‌های اردبیل نیز اضافه کرد: شهدا با صلابت و تبعیت از فرهنگ عاشورایی برای این مرز و بوم حریم امنیتی بی‌نظیری را به وجود آوردند.

دریادار سیاری بیان کرد: در سایه همین فرهنگ اصیل حسینی است که جوانان ما در عرصه علمی و پیشرفت‌های کشور نیز موفق عمل کرده و قطعا شهدا از این حرکت بی‌نظیر خشنود هستند.

در این آیین‌ها از تندیس شهید مدافع سلامت حامد عبداللهی و تندیس شهید محمد مرادی در اردبیل رونمایی شد.

در این آیین‌ها مداحی و مرثیه‌خوانی شده و به یاد شهدای کربلا و شهدای ایران حاضران سینه‌زنی کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.