دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:
تدارک لباس عفیفانه برای بانوان در دستور کار است

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: تهیه لباس زیبا و عفیفانه برای بانوان در حفظ حجاب و عفاف در دستور کار جدی است.

امامی ۱۰ مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار کرد: ما سه راهبرد را برای تقویت مسئله حجاب و عفاف در کشور مطرح کرده و به جد پیگیری می‌کنیم تا به دور از دغدغه‌های مطرح شده فضای سالم تربیتی را برای نسل‌های آینده شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در کنار تهیه لباس زیبا، عفیفانه و قابل دسترس برای بانوان، سعی ما بر این است تا فرهنگ حجب و حیا را در جامعه ترویج کنیم تا این موضوع جای خود را در بین اعضای خانواده پیدا کرده و خود بانوان علاقه‌مند به حفظ حجاب، عفت و سرمایه‌های ارزشمند معنوی خود باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در کنار این موضوع، سومین راهبرد توسعه فرهنگ حجاب و عفاف با تبیین اصل موضوع و پرهیز از هرگونه اجبار در مسائل حجاب است تا دختران و پسران ما به شایستگی بتوانند در این حوزه عمل کرده و انتخاب عقلانی و منطقی را داشته باشند.

امامی افزود: با تاکید مقام معظم رهبری ما در بحث حجاب باید هجومی عمل کرده و با تبیین اندیشه نظام غرب سعی کنیم تا مبانی معرفتی حجاب را در اسلام بیشتر بازگو کرده و نسل آینده را با مفاهیم و موضوعات آن آشنا کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خاطرنشان کرد: در شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل موضوعات و مسائل متعددی مطرح می‌شود و این شورا از مجموعه‌های موفق در کشور است که حتی در سطح ملی نیز با طرح مسائل مختلف به شکل اثرگذار عمل کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.