دستور تخلیه یک روستا در داراب صادر شد

فرهاد سعدی در گفتگو با مهر، با اشاره به بازدید خود از مناطق بخش رستاق شهرستان داراب اظهار کرد: در بازدید از منطقه کوهستان داراب مشکلات این مناطق که بر اثر سیلاب دچار خسارت شده بودند بازدید و هشدارهای لازم به ساکنین داده شد.

وی با تاکید بر اینکه شب گذشته روستای «گلی کوه» بخش رستاق این شهرستان دچار آب گرفتگی شده بود، اعلام کرد: دستور تخلیه به این روستای ۶۰ خانواری داده شده تا هر چه سریع‌تر نسبت به تخلیه منازل و عزیمت به مکان‌های امن اقدام کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان داراب عنوان کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها در استان به اهالی روستای گلی کوه که شب گذشته در محاصره سیل قرار داشته اند، دستور تخلیه اضطراری منازل اعلام شده است.

وی بر لزوم‌توجه ویژه به هشدارها و نزدیک نشدن‌به مسیر رودخانه‌ها تاکید کرد و گفت: طی بازدی‌هایی که صبح امروز از روستاهای تل بارگاه، شهرک ایثار، شهرک بازرگان، گلی کوه، بنه دری، دم کن و چاهگونی صورت گرفت، مجدداً هشدارهای لازم به مردم و دهیاران منطقه برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی ناشی از سیلاب داده شده است.

سعدی بیان کرد: پیش از این نیز روستاهای کوه سفید، زین آباد و رُمبه نیز به دلیل محاصره سیلاب تخلیه شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، گلی کوه، روستایی از توابع بخش رستاق شهرستان داراب است، این روستا در دهستان کوهستان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۰۲ نفر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.