وعده مدیرکل ورزش و جوانان درباره تعیین تکلیف هیئت فوتبال

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره تغییر یا ماندن رئیس هیئت فوتبال این استان گفت: متعهد می‌شوم تا کم‌تر از ۲ هفته آینده صحبت‌های رئیس هیئت فوتبال استان را بشنوم و آن‌ها را در کنار نقدها و اعتراضات بررسی و تکلیف را مشخص کنم.

علی جوادی روز یکشنبه در خصوص انتقادات شدید فوتبالی‌های تهران علیه حبیب‌الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال این استان، اظهار داشت: دغدغه اهالی فوتبال و دلسوزان باید شنیده شود؛ طی این امر چندین نشست با پیشکسوتان داوری، داوران، تیم‌داران و.... با حضور رئیس هیئت برگزار کردیم. پیشنهادها و انتقادها را می‌شنویم و بررسی می‌کنیم. فدراسیون فوتبال به علت درگیری‌های شدید اخیر ما را رها کرده و باید در این امر میرشاد ماجدی نیز ما یاری دهد.

وی افزود: تعداد بالای تیم‌ها از طرفی یک موهبت است و از طرف دیگر بومی نبودن عده‌ای از اعضاء تیم‌ها تبدیل به مشکلی شده که عدم رسیدگی به آن نشان می‌دهد تنها به فکر افزایش تیم‌ها هستیم نه بازیکن‌سازی. مشکلات داوری باید رسیدگی شود و آموزش‌های سطح B،C و A باید تقویت شود.

مدیرکل ورزش تهران در مورد عملکرد حبیب‌الله شیرازی در سال‌های ریاست هیئت فوتبال و تصمیم به تغییر وی عنوان کرد: قانون برابر تغییر او موضع خودش را دارد و این تصمیم را به عهده مجمع هیئت فوتبال گذاشته است. مراجع قضایی و امنیتی نیز در حال بررسی هستند و اگر مسئله‌ای را مشاهده کنند حتما اقدام لازم را انجام می‌دهند. ما نیز مسائلی را شنیدیم اما مستنداتی مبنی بر فساد و خلاف در هیئت فوتبال به دستمان نرسیده است و قطعا اگر چنین مدارکی به دستمان برسد، قانونا اقدام می‌کنیم. البته ما واحدهای ارزیابی و بازرسی خودمان را داریم و دائما روند هیئت‌ فوتبال را رصد می‌کنیم.

وی با اشاره به اعتراضات فوتبالی‌ها به هیئت استان تهران و رسیدگی به مشکلات، بیان کرد: حال هیئت فوتبال تهران خوب نیست و بضاعت این استان خیلی بیشتر از این است؛ در حالی که هیئت فوتبال تهران بزرگ‌ترین هیئت کشور است و روند آن باید خیلی بهتر از حال حاضر باشد. جلساتمان با اعضای فوتبال استان را ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم حق کسی ضایع شود. متعهد می‌شوم کم تر از ۲ هفته دیگر فرایند و روند هیئت استان تهران را بررسی کنم و صحبت‌های رئیس آن را بشنوم و در کنار نقدها و اعتراضات تکلیف را مشخص کنم تا بشود به این نهاد نمره‌ای داد و تصمیمات لازم برای ماندن یا تغییر شیرازی را اتخاذ کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.