خبر فرمانده نیروی انتظامی شرق تهران از 
دستگیری ۴۹۸۶ متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۴۹۸۶ متهم دستگیر شدند.

سردار کیومرث عزیزی ظهر یکشنبه دوم مرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز ، رده‌های تخصصی و اجرایی این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شرق استان طی یک ماه گذشته به مرحله اجرا درآوردند.

 وی ادامه داد: با اجرای این طرح در نقاط جرم خیز ، ۱۳۱۸ سارق و ۱۸۷ خرده فروش مواد مخدر ، دستگیری ۱۲۱۸ معتادان متجاهر و ۴۳ نفر ارازل و اوباش دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در این رابطه ۱۷۲ دستگاه خودرو، ۸۴ دستگاه موتور سیکلت و ۹۵۷ مورد سایر سرقت ها کشف شده است ؛ همچنین بیش از ۴۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۴۴ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شده است.

سردار عزیزی، رویکرد پلیس را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف شرق استان تهران ، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس ، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از همکاری صمیمانه مردم متدین شرق استان تهران قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک ، به ویژه در زمینه سرقت، توزیع انواع مواد مخدر ، قاچاق کالا و احتکار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.