غرضی: شورای نگهبان باید پاسخگوی عملکردش باشد/ خدمتی به انقلاب نکرده‌اند!

محمد غرضی، وزیر اسبق نفت و تلگراف در خصوص تایید صلاحیت نشدنش در سال ۱۳۹۶ توسط شورای نگهبان و دبیر ماندن آیت‌الله جنتی ۹۶ ساله گفت بنده سال ۱۳۹۶ که برای انتخابات ثبت نام کردم، یک نفر از شورای نگهبان به من زنگ زد و گفت که شما بالای ۷۵ سال هستید و در نتیجه نمی‌توانید وارد رقابت‌های انتخاباتی شوید! وی در ادامه افزود بنده به همین آقا هم گفتم که چطور برای نماینده مجلس اشکالی ندارد بالای ۷۵ سال باشد اما برای ریاست جمهوری ایراد دارد؟!

غرضی با ذکر این نکته که چه شورای نگهبان چه شوراهای دیگر خدمتی به انقلاب نکردند، اظهار کرد شما ملاحضه می‌فرمایید چه شورای نگهبان و چه شوراهای دیگر خدمتی به انقلاب نکرده اند و به اشخاصی مسئولیت دادند که تاکنون باری از روی دوش مردم برنداشته اند! وزیر اسبق نفت با اشاره به این نکته که امیدوارم آیت‌الله جنتی ۱۲۰ سال عمر کند، خاطرنشان کرد عمر دست خداست اما چه میتوان گفت؟!

غرضی: شورای نگهبان جوابگوی اعمالش نیست چه کار می‌توانیم بکنیم؟! / امیدوارم آیت‌الله جنتی ۲۵ سال دیگر هَم عمر کند

وی ادامه داد بنده همیشه سرباز جمهوری اسلامی بوده و هستم و هیچ ادعایی هم ندارم اما باید بگویم که حقوق عامه بر گردن شورای نگهبان و مجلس است، این نهادها باید پاسخگوی عملکرد خود باشند!

غرضی در پایان درباره عملکرد شورای نگهبان گفت من الان به شورای نگهبان چه بگویم؟! شورای نگهبان جوابگوی اعمالش نیست چه کار می‌توانیم بکنیم؟! بحث بر سر این است که ما از شورای نگهبان نمی‌توانیم سوال هم بپرسیم!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.