پاسخ رضا رویگری به حرف و حدیث‌ها درباره همسرش

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی به حرف و حدیث‌های فضای مجازی پاسخ داد. بخشی از این گفت و گو از این قرار است: 

اخبار فضای مجازی درباره خودتان را دنبال می‌کنید؟

ما دنبال نکنیم، فضای مجازی ما را دنبال می‌کند. من هیچ‌چیزی را در فضای مجازی بلد نیستم. اصلا نمی‌دانم چطور در اینستاگرام پست می‌گذارند. ولی دوستان نظرات را برایمان می‌خوانند. یکی از دوستان کامنت‌های بد را می‌خواند و دیگری کامنت‌های خوب را می‌خواند. سانسور هم نمی‌کنند.

نظرات مختلفی وجود دارد. بعضی نظرات خوب نسبت به من دارند و حرف‌های بعضی‌ها غیرمنصفانه است. بعضی‌ها وارد فضای خانواده من می‌شوند که این خیلی من را اذیت می‌کند. این دوستانی که به من کمک کرده‌اند هم جزو خانواده‌ من هستند. همسر من هم خیلی اذیت شد. بعضی‌ها درباره او کامنت‌های غیرمنصفانه گذاشتند. امیدوارم که خدا این افراد را ببخشد.

 

الان همسرتان کجا هستند؟

در منزلی که قبلاً داشتیم زندگی می‌کند. بعضی وقت‌ها هم به من سر می‌زند.

این‌که بعضی‌ها می‌گویند شما با هم اختلاف دارید و جدا شده‌اید درست است؟

نه ما جدا نشده‌ایم.  

زمانی‌ که شما در آسایشگاه بودید گفتید که همسرتان مقصر است؟

من دنبال مقصر در این کار نمی‌گردم. هر کسی به‌اندازه توانش به من خدمت کرده‌است. دست همه درد نکند. یکی‌ از آنها هم ایشان بوده که در ده سالی که من مریض بودم در خانه به من کمک کرده و زحمت مرا کشیده‌است. من نمی‌توانم غیرمنصفانه صحبت کنم.

یعنی زندگی عاشقانه‌ای که از ابتدا داشتید الان ادامه دارد؟

بالاخره عشق مثل هوای بهار می‌ماند که یک وقت می‌بارد و یک وقت هم تگرگ‌هایی می‌آید که حجمش اندازه گردو است. یک وقت‌هایی هوا ابری و یک وقت‌هایی صاف و آفتابی است. الان که وضع اقتصادی به هم ریخته، همه خانواده‌ها ممکن است اختلافات کوچکی داشته باشند. ولی آن‌طورکه در فضای مجازی می‌گویند ما اختلاف نداریم. با همدیگر هستیم و همچنان داریم زندگی می‌کنیم. الان زندگی‌ها اسم‌های مختلف پیدا کرده است. زندگی سفید و سبز و قرمز و رنگ‌های دیگر. زندگی اجتماعی هم داریم. ولی ما داریم زندگی سالم انسانی را ادامه می‌دهیم.

ویدئوی پول پاشی بر روی شما خیلی خبرساز شد. ماجرا چه بود؟

دوستان می‌خواستند عشق و علاقه‌شان را به من نشان دهند.شما در عروسی‌ها دیده‌اید که بر روی سر یک نفر شاباش می‌ریزند و شاباش می‌دهند. این کار خیلی غیرمعمول نیست. گفتم بعضی‌ها غیرمنصفانه نظر می‌دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.