پیراهن تیم ملی به امیرعبداللهیان اهدا شد+ عکس

نشست هماهنگی بازی‌های جام جهانی قطر امروز (شنبه) ۱۸ تیر ماه با حضور حسین امیرعبداللهیان وزرای امور خارجه، «سید حمید سجادی» ورزش و جوانان، «رضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک، سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان، «سعید محمد» رئیس سازمان مناطق آزاد تجاری و دیگر مسؤولان مرتبط با این رویداد در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نشست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و حمیدرضا دهقانی پوده سفیر ایران در قطر نیز حضور داشتند.

حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه در نشست خبری مشترک با همتای قطری در تهران گفت: امروز گفت‌وگوهای سازنده‌ای را در خصوص برخی موضوعات دوجانبه داشتیم. مراتب قدردانی را از وزیر خارجه قطر به خاطر هماهنگی‌های خوب روز گذشته بین مقامات ورزشی ایران با مقامات ذیربط برگزار کننده مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور قطر اعلام کردم. خوشبختانه توانستیم از زمان دیدار سران دو کشور در این خصوص کارگروه‌هایی را فعال کنیم و برخی از هماهنگی‌های ضروری برای تسهیل وضعیت ورزشکاران، فوتبالیست‌ها و مشارکت طرفداران تیم ملی در مسابقات جام جهانی در قطر لازم بود انجام شود تا شب گذشته پیگیری شده و به نتایج خوب و رضایت بخشی در سایه همکاری موجود بین مقامات فنی دو کشور رسیدیم.

به گزارش فارس، در مراسم امروز پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان به امیرعبداللهیان، به صورت مشترک از سوی وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال اهدا شد.

گفتنی است وزیر امور خارجه ۱۵ فروردین ماه سال جاری در دیدار سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که این وزارتخانه آماده کمک به فدراسیون برای انجام بازی‌های تدارکاتی و هرگونه مساعدتی در ظرفیت دستگاه دیپلماسی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.