واکنش مردم به مصوبات در مورد بدحجابی/ لطفا ورود بد حجاب ها به راهپیمایی ها و صندوق های انتخاباتی را هم ممنوع کنید!

این روزها اخبار جدیدی از سختگیری بر مردم در برخی از شهرها از مشهد تا فارس و تهران به گوش می رسد، متاسفانه تجربه ناموفق چند دهه بگیر و ببند در حوزه حجاب گویا خیلی موفق بوده که مسئولان ما همچنان اصرار به استفاده از همین روش دارند و ذره ای هم از آن کوتاه نمی آیند!

یکی از عجیب ترین درخواست ها در روزهای جاری یکی فرصت استاندار فارس به سازمان‌ها و ادارات بود که تا پایان تیرماه برای برطرف کردن مسائل مرتبط با حجاب و پوشش و رفع ایرادات احتمالی مهلت داد و گفت: کسانی که نمی‌توانند در چارچوب حرکت کنند، بروند مرخصی بدون حقوق بگیرند تا زمانی که بتوانند به قوانین احترام بگذارند.

دیگری هم نامه دادستانی مشهد به ادارات و بانک‌ها بود که از آنها خواسته شده تا به بدحجاب‌ها خدمات ندهند، کار حتی از این هم فرا تر رفت و آنها از نیروی انتظامی خواستند تا بدحجاب ها را به مترو راه ندهند، جالب اینکه در این نامه برای افراد بد حجاب از لفظ مجرم استفاده شده است!

این اخبار واکنش های بسیاری را بین مردم در پی داشت، مردمی که این روزها با مشکلات بسیار معیشتی و زیست محیطی و غیره دست به گریبان هستند و توقع تلاش برای حل آنها را دارند اما هر روز با یک مصوبه جدید در زمینه حجاب رو به رو می شوند، گویی که امروز بزرگترین مشکل مملکت شکل و رنگ موی جوانان ما شده است. برخی از کاربران حتی با اشاره به مصوبه جدید طالبان در هرات مبنی بر ممنوعیت ورزش مردان با مردان زیر ۱۸ سال رفتارهای این چنینی را تقبیح کردند.


لطفا! ورود بد حجاب ها به راهپیمایی ها و صندوق های انتخاباتی را هم ممنوع کنید

 

در این بین یکی از کاربران پیشنهاد جالبی را مطرح کرد که ما هم آن را به مسئولان پیشنهاد می کنیم، اینکه از این پس ورود افراد به قول خودشان بد حجاب را در زمان انتخابات به صندوق های رای یا زمان برگزاری تظاهرات ها به مراسم دولتی ممنوع اعلام کنند، بالاخره این نمی شود که هر وقت به آنها نیاز داشتیم این افراد را به تصویر بکشیم و هر وقت هم نمی خواستیم به انها انگ مجرم بودن بزنیم، لطفا صدا و سیما هم دیگر در زمان های انتخابات و راهپیمایی ها این افراد را برای استفاده به تصویر نکشد!

روز گذشته فرماندار بوشهر هم در شورای اداری در فرمانداری گفته اتاق خانم ها و آقایان در ادارات باید جدا باشد و با هیچکس شوخی ندارم، هر مدیری کوتاهی کند عزل خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.