حذف معنادار تصویر امام خمینی از یک سامانه دولتی! + عکس

 یکی از مخاطبان نوشت: امروز قصد پرداخت مالیات خود به صورت برخط (آنلاین) را داشتم. وقتی به سامانۀ پرداخت برخط قبوض مالیاتی متعلق به سازمان امور مالیاتی کشور مراجعه کردم دیدم در سمت سه کادر مشاهده می شود: تصویر مقام معظم رهبری، پرچم جمهوری اسلامی ایران و رییس جمهور (حجه الاسلام رئیسی).

 

اگر هیچ تصویری نبود مثل خیلی از سامانه های دیگر تعجب برانگیز نبود اما این که سه کادر بگذاری و کادر وسط به جای چهره پرچم باشد و دو طرف رهبری و رییس جمهوری قدری قابل تأمل است وبه نظرم بعید نیست در راستای برخی حذف های دیگر عکس امام باشد. خصوصا این که بالای صفحه پرچم هست و این کادر باید به عکس اختصاص یابد.

 البته اگر قرار بر رعایت توصیه رییس جمهوری باشد نیاز به تصویر ایشان نیست چون ظاهرا منع کرده اند و در دو سوی کادر باید عکس امام و رهبری باشد و اگر هم می خواهند آقای رئیسی باشد وسط باید عکس امام باشد چون پرچم جای دیگر آمده و پرچم را به این صورت داخل کادر عکس نمی گذارند و این احساس به انسان دست می دهد که انگار تعمدی برای حذف عکس امام وجود دارد. این موضوع هنگامی بیشتر جلب توجه می کند که درست زیر سه کادر و در نشانی آمده: میدان امام خمینی. امیدوارم اصلاح کنند.

حذف عکس امام خمینی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.