آخرین وضعیت درمانی آیت الله ناصری در بیمارستان

فرزند آیت‌الله ناصری با اشاره به آخرین وضعیت استاد اخلاق آیت‌الله ناصری گفت: حال آیت‌الله ناصری نسبتا خوب و رو به بهبود بوده و در حال حاضر بهترین پزشکان متخصص مشغول درمان ریه ایشان هستند و روند درمانی در حال طی شدن است.

حجت‌الاسلام جعفر ناصری فرزند استاد اخلاق آیت‌الله ناصری با اشاره به آخرین وضعیت عمومی آیت‌الله ناصری اظهار کرد: در پی شکستگی که در استخوان ران آیت‌الله ناصری ایجاد شد، وی تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل بسیار موفقیت‌آمیز بود و به لطف خدا آن مرحله را رد کردند.

وی افزود: بعد از این عمل، یک مقدار ریه ایشان درگیر شد که در حال حاضر بهترین پزشکان متخصص مشغول درمان هستند و روند درمانی در حال طی شدن است.

ناصری با بیان اینکه ایشان همیشه مردم را دعا می‌کنند، عنوان کرد: حال آیت‌الله ناصری نسبتا خوب و رو به بهبود بوده و در حال طی دوران نقاهت عمل قبلی هستند.

فرزند آیت‌الله ناصری با اشاره به انتقال آیت‌الله ناصری از قم به اصفهان، گفت: در قم عمل اول به خوبی صورت گرفت و برای درمان ریه که عفونت پیدا کرده بود و چون از قبل هم پزشکان متخصص ایشان را معالجه کرده‌اند؛ بنابراین بعد از مشورت با پزشکان برای درمان عفونت ریه ایشان را به اصفهان انتقال دادیم که در حال حاضر هم مشکل حادی ندارند.

وی افزود: آیت‌الله ناصری دست به آسمان همیشه برای ملت دعا کردند و ایشان عشق مجسم به آقا بقیه‌الله هستند و و از مردم هم می‌خواهیم که برای سلامت ایشان دعاکنند.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های اصفهان از آیت‌الله ناصری عیادت کرد.

امام جمعه اصفهان در این عیادت از نزدیک در جریان فعالیت‌های درمانی صورت گرفته  قرار گرفت و پیگیر فعالیت‌های درمانی بعدی و روند سلامتی آیت‌الله ناصری شد و از مردم خواست برای بهبودی و سلامتی ایشان دعا کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.