دستور فوری رئیسی درباره پرداخت یارانه
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی که سه‌شنبه شب به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از روند رسیدگی به اعتراض کسانی که یارانه آنها در جریان اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، قطع شده است، ارائه کرد.

در این گزارش با مرور شاخص‌های تعیین دهک‌های مشمول و دلایل حذف برخی خانوارها از شمول دریافت یارانه تاکید شده که به اعتراضات رسیدگی و پرداخت یارانه، به تناسب شاخص‌ها مورد بازنگری قرار گرفته است.
رئیس جمهور پس از استماع این گزارش تاکید کرد: بررسی‌ها دقیق، با نگاه مثبت و اعتماد به خوداظهاری‌ها و تفکیک بین حساب‌های تجاری و شخصی انجام شود تا حقوق ملت کاملا مورد توجه قرارگیرد و حق کسی پایمال نشود.
رئیسی اظهارداشت: یارانه کسانی که در بررسی‌ها، صلاحیت آنها برای دریافت یارانه احراز شده است به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود.
رئیس جمهور گفت: هم پرداخت یارانه به افراد برخوردار و ثروتمند و هم قطع پرداخت به نیازمندان ناحق است و باید با اتقان کامل در این زمینه عمل کرد.
رئیسی همچنین تاکید کرد که وزارت تعاون، شرایط و تمهیدات لازم برای تفکیک اعضای خانوار، بررسی درخواست‌ها و اعلام نتیجه به متقاضیان را با رعایت زمان بندی‌های تعیین شده و در حداقل زمان ممکن فراهم کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.