گرشا رضایی: خاک پای مردم ایران هستند/ اگر لازم باشد برایشان تفنگ به دست می‌گیرم

 گرشا رضایی خواننده پاپ که طی چند روز گذشته انتشار ویدئوی مربوط به واکنش توهین‌آمیز او نسبت به انتقاد یکی از مخاطبانش در کنسرت در فضای مجازی، انتقاداتی را به همراه داشت و با واکنش دادستانی زاهدان هم مواجه شد، در گفتگویی با مصطفی امامی در برنامه رادیویی «استودیو هشت» به بیان اظهاراتی پرداخت که بیشتر از جنس توجیه بود تا توضیح!

این خواننده درباره واکنش خود به انتقاد یک مخاطب در کنسرت بیان کرد: من از خودم دفاع کردم، ایشان هم نماینده مردم سیستان نبوده است. مردم زاهدان آنچنان مهمان نوازی کردند که خجالت زده بودم و قربان صدقه مردم سیستان هم رفتم.

وی در ادامه مدعی شد: این اتفاق جریانی است که به نظرم از خارج کنترل می‌شود. جریانی که بعداً می‌گوید گرشا رضایی به مردم فلان جا توهین کرد اما من توهین نکردم من گفتم آن فرد نظم کنسرت را بهم نریزد. آنجا خانواده نشسته بود و نمی‌توانم ببینم برخی داد و بیداد می‌کنند.

این خواننده پاپ در عین حال گفت: ضمن اینکه اگر سوءتفاهمی برای مردم زاهدان پیش آمده است دستشان را می‌بوسم خاک پای همه مردم ایران هستند و اگر لازم باشد برایشان تفنگ به دست می‌گیرم و فکر نکنند ما فقط میکروفن به دست می‌گیریم.

رضایی در پاسخ به مصطفی امامی مجری برنامه درباره وایرال شدن سخنانش در کنسرتی دیگر که با ادبیاتی نامناسب منتقدانی پلی‌بک‌خوانی خود را خطاب قرار داده بود هم اظهار کرد: این هم به خاطر تقطیع است من می‌خواستم از فضای فرهنگی کشور و جوانان کشور محافظت کنم در مقابل پیج‌های مجازی.

وی در واکنش به اینکه ادبیاتش در کنسرت تهران و خطاب کردن منتقدان با اصطلاح «خاک توی سرتان» قابل دفاع نبوده است هم بدون هیچ توضیحی درباره دلیل به کار بردن این ادبیات عنوان کرد: در این دو روز خیلی به من حمله شد و حرف‌های رکیک زده شد. من منظورم این بود اگر قرار است از این دایره حذف شوم فدای سر مردم ایران، مثل قدیم موسیقی کودک کار می‌کنم اما نگذارند این بلا سر بقیه بیاید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.