خبر خوش برای بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از منظور شدن ۳۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سود سال مالی ۱۴۰۰ به حساب اعضا خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال از این سود که متعلق به اعضای بازنشسته است به صورت نقدی به حساب آنها واریز شده است.

حمید باقرنژاد ضمن اعلام این خبر افزود: با برگزاری مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ مصوب شد که ۱۰۰ درصد سود ۳۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی در بین فرهنگیان عضو این موسسه تسهیم شود.  

وی تصریح کرد: بیش از ۶ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال از سود حاصله متعلق به اعضای بازنشسته بازه زمانی اول مهر ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۱ است که روز سه‌شنبه ۱۴ تیر به صورت نقدی به حساب آنها واریز شده و قابل برداشت است که نسبت به دوره‌های گذشته ۲ ماه زودتر محاسبه و پرداخت شده است.

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه میانگین سود اعضا در سال مالی ۱۴۰۰ بیش از ۴۸ میلیون ریال بوده است، بیان کرد: بیشترین سود تسهیم شده ۲۷۵ میلیون ریال است که برای یک سال مالی، سود قابل توجهی است.  

باقرنژاد یادآور شد: فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به وب سایت صندوق ذخیره فرهنگیان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۱۴۰۰ را که به حساب آنها منظور شده است، مشاهده کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.