معاون پارلمانی رئیس جمهور:
ماهیت واقعی آمریکا را برای نسل جوان بازگو کنیم

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: آمریکای جنایتکار نه فقط در حق مردم جهان که حتی به مردم خود نیز ظلم کرده و آثار این جنایات در تمام جهان مشهود است.

سیدمحمد حسینی شامگاه یکشنبه ۱۳ تیر ماه در جریان سفر به شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آخرین شب از هفته افشای حقوق بشر آمریکایی قرار داریم که در آن آثار جنایت آمریکا از شهادت شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان ، شهادت شهید صدوقی و دیگر اتفاقات علیه مردم ایران مشهود است و باید از این فرصت استفاده کرده و ماهیت واقعی آمریکا را برای نسل جوان بازگو نمائیم.

وی اظهار کرد: دشمنی آمریکا علیه مردم ایران از گذشته بوده و همچنان نیز این جنایات ادامه دارد که آثار آن را در کشورهای منطقه و اقصی نقاط جهان می‌توان مشاهده کرد ، جوانان باید بدانند آمریکایی که مدام دم از حقوق بشر می‌زند، از چه کارنامه سیاهی در ظلم و ستم علیه مردم جهان حتی مردم کشور برخوردار بود چه رفتار خشونت‌باری علیه ملت خود انجام می‌دهد و فاصله طبقاتی نتیجه این ظلم و ستم آمریکا علیه مردم خویش است.

حسینی با اشاره به هجمه رسانه‌ای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به ملت ایران گفت: امروز آمریکا از فضای مجازی و رسانه‌ای علیه مردم ایران بهره می‌برد تا افکار و رفتار ما را نسبت به آنان تغییر دهد ، مقابله با این توطئه به تلاش گسترده نیاز دارد تا کشور از حالت انفعال و پاسخگویی به شبهات، آن‌ها را در حوزه‌های مختلف حقوق بشر به چالش بکشد.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: آمریکا در حالی دم از دفاع حقوق از زنان می‌زند که زنان این کشور، از کمترین کرامت انسانی برخوردارند و مسائلی مانند حقوق کودکان، اقوام و ملل در این کشور رعایت نمی‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.